-
Marketing Manager, kierownik ds. marketingu
... marketingowych współpraca z równoległymi stanowiskami w dziale marketingu i sprzedaży Wymagania Kierownik ds. marketingu powinien posiadać wykształcenie wyższe. Preferowanymi kierunkami studiów są marketing, zarządzanie i ekonomia. Kandydat na to stanowisko powinna znać języki obce na wysokim poziomie, np. posiadać Certificate in Advanced English ...
-
Sprzedaż i Marketing - jakie zarobki w branży?
... na specjalistów e-commerce – mówi Paweł Woźniak, Manager Zespołu Sprzedaż i Marketing w międzynarodowej firmie doradztwa personalnego Michael Page. Sprzedaż – stabilne zatrudnienie ... . zł, a dyrektora sprzedaży w handlu detalicznym od 16 do 40 tys. zł. Marketing – online i mobile Znakiem naszych czasów jest także skokowy wzrost zapotrzebowania na ...
-
Jaki system wynagradzania w firmie stosującej marketing wielopoziomowy?
... skutkować będzie porażką nowego systemu. Model musi być dopasowany do firmy i jej celów. Należy pamiętać, że wiele organizacji stosujących marketing wielopoziomowy nie korzysta z jednego rozwiązania, a najczęściej łączą one kilka różnych systemów. Bibliografia: https://www.leadmlmsoftware.com/mlm-compensation-plans/ https://directsellingstar ...
-
Specjalista ds. marketingu
... marketingowych – analiza rynku i konkurencji Wymagania Specjalista ds. marketingu powinien mieć ukończone studium policealne lub posiadać wykształcenie wyższe (preferowanymi kierunkami są marketing, zarządzanie i ekonomia). Osoba na tym stanowisku powinna znać języki obce – okazuje się, że język angielski, nawet na poziomie Certificate in ...
Tematy: specjalista ds. marketingu -
Zarobki w marketingu i sprzedaży
... wspólnych bez wątpienia ma wpływ na niewielką liczbę kandydatów z kompetencjami językowymi zainteresowanych pracą w Obsłudze Klienta. Wybrane miesięczne wynagrodzenia brutto: Marketing B2B Online Marketing Specialist – min.: 5 000 zł, najczęściej oferowane: 6500 zł, max.: 8000 zł Product Manager – min.: 10000 zł, najczęściej oferowane: 12000 ...
-
Zarobki w PR i marketingu 2012
... . Blisko trzykrotnie większe różnice odnotowano na stanowisku kierownika. Wynagrodzenie szefa działu marketingu wyniosło 7 720 PLN, a szefa działu PR 5 700 PLN. Marketing lub PR. Ale w jakiej branży? Przydatne linki: - Zarobki - Kalkulator płac (wynagrodzenia) brutto-netto - Kalkulator wynagrodzeń (kalkulator płacowy) Wynagrodzenia za pracę w danym ...
-
Wynagrodzenia w marketingu i sprzedaży 2004 r.
... się w firmie budowlanej, polskiej, zatrudniającej poniżej 200 pracowników i leżącej na terenie województwa dolnośląskiego. Tam płace wahają się w okolicy 9 100 PLN. Marketing Badanymi przez AG TEST stanowiskami, w dziale marketingu, były przede wszystkim stanowisko: kierownika działu marketingu, kierownika marki, specjalisty do spraw produktu ...
-
Wynagrodzenia 2012 w wybranych działach
... najwyższe były w działach IT – znacznie przewyższały medianę OBW ogółem, i wyniosły 5 775 PLN. Powyżej mediany (4 000 PLN) zarabiali również zatrudnieni w działach marketing (5 205 PLN), badań i rozwoju (4 850 PLN) działach personalnych (4 750 PLN), finansów, księgowości i audytu (4 493 PLN) oraz jakości (4 200 PLN). Najniżej ...
-
Ile zarabia specjalista? – finanse, sprzedaż i centra usług wspólnych
Polska jest rynkiem atrakcyjnym dla zagranicznych inwestorów między innymi dzięki kompetencjom polskich specjalistów – zarówno inżynierów, jak i tych zajmujących się marketingiem, sprzedażą czy finansami. Międzynarodowa firma doradztwa personalnego Page Personnel opracowała Przegląd Płac 2014, prezentujący poziomy wynagrodzeń wybranych grup ...
-
TOP 10 najlepiej zarabiających freelancerów 2021
... .com, lidera rozliczania pracy zdalnej w Europie Centralnej i Wschodniej. Drugą piątkę rankingu Useme, otwierają freelancerzy specjalizujący się w sprawach bezpieczeństwa IT oraz marketing managerowie, ze średnimi zarobkami na poziomie 89 zł brutto na godzinę, zajmując miejsce szóste i siódme w zestawieniu. Na miejscu ósmym uplasowali ...
-
Kogo zatrudnia branża nieruchomości? Jakie wynagrodzenia proponuje?
... pensją w wysokości 50 tys. zł brutto miesięcznie. Land Acquisition Director zarabia obecnie od 24 do 40 tys. zł brutto miesięcznie. Marketing z większą odpowiedzialnością W całym 2022 r. deweloperzy sprzedali około 32,7 tys. mieszkań, czyli aż o 35 proc. mniej niż w udanym 2021 roku – wynika ...
-
Promotor, trendsetter, promotor marki
... trendy, nowe idee oraz jawnie lub niejawnie promuje markę/usługę/produkt. Zajmuje się prognozowaniem trendów, tendencji w zakresie produktów i usług, oraz marketingiem szeptanym („marketing rekomendacji”). Osoba zatrudniona w tym zawodzie odgrywa rolę „żywej reklamy”, a jej praca polega na nawiązywaniu i podtrzymywaniu na szeroką skalę kontaktów ...
-
Kariera zawodowa: jakie pułapki?
... wyraźniejsze i wymagają dokładniejszej znajomości tematu. Dlatego taki kandydat może mieć trudności w otrzymaniu upragnionej pracy” – mówi Joanna Kuzioła, menedżer Antal Sales & Marketing. Pamiętajmy, że podejmując decyzję o pracy w mniejszej firmie lub korporacji wybieramy określoną ścieżkę rozwoju. Jednak jest szansa na jej zmianę. Warto ...
-
Zarobki w Polsce: trendy 2016
... systemem premiowym czy benefitami pozapłacowymi, w coraz większym stopniu stają się przejrzyste plany rozwojowe dotyczące konkretnego kandydata. MARKETING I SPRZEDAŻ - OFFLINE I ONLINE GRAJĄ DO JEDNEJ BRAMKI MARKETING W MODELU OMNICHANNEL Popularyzacja innowacyjnego podejścia do marketingu i sprzedaży nieustannie tworzy nowe miejsca pracy dla grona ...
-
Przekwalifikowanie zawodowe w 4 prostych krokach
... w realizacji strategii digital marketingowych, praktycznej znajomości narzędzi internetowych (Google AdWords/Analytics, SEO, e-mail marketing). Osoby, które dysponują takimi kompetencjami z całą pewnością odnajdą się w roli digital marketing managera, specjalisty ds. e-commerce czy specjalisty ds. strategii w mediach społecznościowych. Kandydaci ...
-
Zarobki w działach marketingu w 2009 roku
W 2009 roku połowa asystentów w działach marketingu zarabiała w przedziale pomiędzy 1 700 PLN a 3 450 PLN brutto. Mediana wynagrodzeń na tym stanowisku wyniosła 2 500 PLN. Stanowiło to 39% płac product managerów (mediana 6 450 PLN) oraz 68% zarobków specjalistów ds. marketingu (mediana 3 700 PLN). Wynagrodzenie co czwartego dyrektora ds. ...
-
Wynagrodzenia Polek, czyli luka płacowa ma się dobrze
... związanych z ekonomią i finansami oraz tematami kreatywnymi, takimi jak marketing i public relations. Również w pewnych obszarach branży logistycznej, to kobiety ... Istnieją obszary, w których kobiety zarabiają przeciętnie lepiej niż mężczyźni – jest to m.in. marketing oraz finanse/ekonomia, gdzie różnice w płacach wynoszą przeciętnie 600 zł ...
-
Stanowiska w firmie: jaka nazwa na wizytówce?
... decyduje się na „managerów", a nie „kierowników". Trudno jednak dostrzec uzasadnienie posługiwania się w ofertach pracy takimi określeniami, jak promotion coordinator, czy marketing manager, można bowiem łatwo je przetłumaczyć na koordynator ds. promocji i kierownik ds. marketingu. Do najczęściej stosowanych nazw anglojęzycznych, które możemy ...
-
Badania metod pracy
... , ich analizie oraz – w końcowym etapie – przygotowaniu planu naprawczego. Do podstawowych metod należą: fotografia dnia roboczego, metoda chronometrażu, metoda obserwacji migawkowych, marketing wewnętrzny, metoda Stiegersa-Reeda, metoda UMEWAP-85, metoda Bedaux, harmonogram Adamieckiego, karta procesu wykres Clarca.
-
Park technologiczny
... poprzez możliwość korzystania z nieruchomości i infrastruktury technicznej. Zapewnia firmom przestrzeń do prowadzenia działalności, a także udostępnia usługi wspierające, takie jak księgowość czy marketing.
-
Brand Manager, opiekun marki
Na język polski pojęcie to tłumaczone jest jako „opiekun marki” lub „menadżer ds. marki”. Jest to samodzielne, wstępne stanowisko kierownicze podlegające kierownikowi lub dyrektorowi marketingu. Brand Manager zajmuje się dbałością o wizerunek i rozpoznawalność marki, dlatego musi posiadać szeroką znajomość produktów i usług z danego sektora rynku. ...
Tematy: brand Manager, opiekun marki -
Dekorator wnętrz
... wnętrz powinni posiadać wykształcenie wyższe zdobyte na uczelni artystycznej. Większość dekoratorów preferuje założyć własną działalność – muszą wówczas zadbać o odpowiedni marketing w celu pozyskania klientów. Dekorator musi nieustannie śledzić trendy rynkowe, poszerzać swoją wiedzę, obserwować otoczenie i szukać w nim inspiracji. Kluczowe dla ...
Tematy: dekorator wnętrz -
HR manager, kierownik ds. personalnych
... Wymagania Kandydat na to stanowisko powinien legitymować się dyplomem wyższej uczelni, zdobytym najlepiej na kierunkach takich jak ekonomia, zarządzanie czy marketing. Niezbędne jest przynajmniej kilkuletnie doświadczenie w dziale HR, znajomość prawa pracy oraz biegła znajomość języka angielskiego. Na stanowisko HR managera awansują ...
Tematy: HR manager, kierownik ds. personalnych -
Politolog
... komentarz do aktualnych wydarzeń i pomagają zrozumieć zachodzące w państwie wydarzenia. Przykłady specjalizacji to: polityka społeczna, systemy partyjne poszczególnych państw, marketing polityczny czy specjalizacja w polityce konkretnych państw. Politolodzy mogą pracować w organizacjach ngo, jako eksperci w ośrodkach badania opinii publicznej oraz ...
Tematy: politolog -
Product Manager, menedżer produktu
... finansowych dla produktu Wymagania Do podjęcia pracy w zawodzie Product Managera preferowane jest wykształcenie wyższe magisterskie w dziedzinie nauk społecznych (najczęściej marketing), lub innych nauk z dodatkowo ukończonymi studiami podyplomowymi z zakresu marketingu. Kandydat na stanowisko managera produktu powinien znać doskonale branżę oraz ...
Tematy: Product Manager, menedżer produktu -
Socjolog
Socjolog to osoba zajmująca się szeroko rozumianym badaniem społeczeństwa, analizowaniem procesów w nim zachodzących, prognozowaniem przemian i ich skutków, tworzeniem teorii mających wyjaśnić zjawiska zachodzące w społeczeństwie, a także – w przypadku osób zatrudnionych w agencjach marketingowych – badaniem preferencji konsumentów w zakresie ...
Tematy: socjolog -
Płace w Polsce: trendy I-VI 2009
Agencja doradztwa personalnego HAYS Poland opracowała raporty płacowe za pierwsze półrocze 2009 r. dla różnych branż oraz stanowisk. Zestawienie prezentujące poziom wynagrodzeń na terenie Polski zostało przygotowane na podstawie prowadzonych przez HAYS projektów rekrutacyjnych. HAYS podaje, iż w porównaniu do danych z tego samego okresu z zeszłego ...
-
Płace w Polsce: trendy I-III 2010
... w najważniejszych sektorach gospodarki (dane zbierane na podstawie realizowanych przez Hays Poland projektów rekrutacyjnych), tj.: księgowość, finanse i prawo, budownictwo i nieruchomości, sprzedaż, marketing i logistyka, IT i telekomunikacja, produkcja i farmacja.
-
Średnie miesięczne wynagrodzenie w działach firm
... danych z najnowszego Raportu Płacowego firmy Advisory Group TEST Human Resources, w którym przebadanych zostało 65 tys. pracowników firm w Polsce, Finanse przegoniły Marketing jako najlepiej opłacany dział w firmach. Średnia pensja wynosi w nim 7413 zł brutto, a w Marketingu 7142 zł. Na dalszych miejscach znalazły się ...
-
Zarobki specjalistów i menedżerów w I poł. 2011 roku
... Engineer z wąską specjalizacją sięgały 10 000 PLN brutto miesięcznie. Sprzedaż i marketing Jak wynika z badania, specjaliści i menedżerowie zajmujący się sprzedażą i marketingiem są ... odnotowuje się w przypadku osób na takich stanowiskach jak Product Marketing Manager czy Business Development Manager w branży farmaceutycznej – wysokość zarobków w ...
-
Wynagrodzenia menedżerów w Polsce I poł. 2011
... 30 000 PLN, małopolskie 25 000 PLN a śląskie 22 000 PLN). Niezmiennie Marketing Manager najwięcej zarobi tylko w Warszawie, średnio 25 000 PLN (max. nawet ... liczyć na spore bonusy, w sumie zarabiając czasem więcej niż szefowie firm. Sprzedaż i Marketing Rynek pracy powoli wraca do normy, od 2011 roku liczba otwartych projektów rekrutacyjnych wzrosła ...
-
Zarobki w działach PR i marketingu 2013
Połowa pracowników działów PR i marketingu zarabiała w 2013 roku powyżej 5 000 PLN – wynika z Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń przeprowadzonego przez firmę Sedlak & Sedlak. Specjaliści ds. Public Relations otrzymywali wynagrodzenie o 15% wyższe niż specjaliści ds. marketingu. Na najwyższe zarobki w branży mogli liczyć zatrudnieni w województwie ...
-
Zarobki w PR i marketingu w 2013 roku
Mediana wynagrodzeń w działach PR i marketingu w 2013 roku dla całej Polski ukształtowała się na poziomie 5 000 PLN. W porównaniu do regionu o najwyższej medianie wynagrodzeń w tej sekcji – województwa mazowieckiego – płace w całym kraju były o 24% niższe. W samej stolicy przeciętne zarobki w działach PR i marketingu wyniosły 6 850 PLN. ...
-
Zjednoczone Emiraty Arabskie pozwolą zarobić
... : 30 000 – 45 000 PLN, inżynier mechaniki/elektroniki: 15 000 – 40 000 PLN, inżynier budownictwa: 18 000 – 40 000 PLN. Marketing i sprzedaż: Marketing manager: średnio 33 000 PLN, PR Manager: średnio 30 000 PLN, kierownik sprzedaży: 10 000 – 15 000 PLN, manager sprzedaży ...
-
Zarobki informatyków wysokie. Ofert pracy w IT sporo
... zarobkami, w porównaniu do specjalistów o podobnym poziomie doświadczenia z innych branż. Wyprzedzają pracowników takich obszarów, jak doradztwo/konsulting, ubezpieczenia, marketing, energetyka, nieruchomości, bankowość czy zakupy. Połowa pracowników zajmujących się rozwojem oprogramowania, bez nawet rocznego doświadczenia, zarabia więcej niż ...