Brand Manager, opiekun marki
Brand Manager, opiekun marki - zakres obowiązków i opis stanowiska © Ben Chams - Fotolia.com
Przeczytaj także: Zarobki w PR i marketingu w 2013 roku
Czym się zajmuje brand Manager, opiekun marki (Zakres obowiązków):
- przeprowadzanie kampanii reklamowych i promocja marki
- współpraca z agencjami badawczymi w zakresie przeprowadzania badań marketingowych – ustalanie szczegółów badań, określenie wymagań, celów itp. Ma to miejsce na etapie wprowadzania nowego produktu na rynek
- doradzanie klientom we wszystkich stadiach kreowania marki
- prezentacja produktu/usługi oraz jego sprzedaż
- koordynacja projektów promocyjnych dealerów i przedstawicieli handlowych
- monitorowanie rynku i działań konkurencji
- przygotowywanie raportów marketingowych i cenowych
- współpraca z działem sprzedaży i partnerami firmy
Wymagania
Od Brand Managera oczekuje się wykształcenia wyższego z zakresu marketingu i zarządzania (lub kierunków pokrewnych, ewentualnie ukończenia studium reklamy). Bardzo ważna jest biegła znajomość języka angielskiego oraz doświadczenie – najlepiej kilkuletnie – w dziale marketingu.
Wśród cech osobowościowych znaczenie mają: samodzielność, zaangażowanie, komunikatywność, zdolności negocjacyjne i prezentacyjne, odpowiedzialność, odporność na stres i umiejętność pracy w zespole.
Brand Manager może awansować na senior brand managera lub kierownika do spraw marketingu. Kolejnymi etapami kariery są: dyrektor do spraw marketingu, dyrektor zarządzający, dyrektor generalny, a w końcu – prezes/CEO.
Zarobki
Zarobki osoby na tym stanowisku wahają się między 2,5 tys. zł. brutto a 17 tys. zł brutto i w dużej mierze zależne są od osiąganych wyników (podpisanych kontraktów, poziomu sprzedaży).
Dostępne oferty pracy:
- 2024-04-17 Brand Manager HAYS , Kraków
- Więcej ofert na: Praca brand Manager Praca opiekun marki
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)