PracaGrupypl.praca.dyskusjePłaca kierownika IT › Re: Płaca kierownika IT
  • Data: 2007-08-27 18:31:23
    Temat: Re: Płaca kierownika IT
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:fav4ka$o99$1@inews.gazeta.pl MariuszM
    <j...@g...pl> pisze:

    > Jotte, IMO ślepo brniesz w swoje, w czym nie masz 100% racji...
    Nie twierdzę, że mam 100%, nie jestem alfą i omegą.
    Ale wiem o czym mówię.

    > zyczę Ci tyle zdrowia, żebyś pracując na etacie w szkole, użerając się z
    > gimnazjalistami,
    Ja tego nigdy nie robiłem i robił nie będę.

    > odrabiając swoją 'pracę domową', miał tyle siły i
    > samozaparcia, żeby w drugiej robocie zarobić 2-3x tyle co jako
    > nauczyciel...
    Nic takiego nie napisałem, czytaj uważniej. Napisałem, że przy dobrej
    organizacji pracy belfer mając przeciętnie zajęte bezpośrednio na stanowisku
    pracy (czyli w szkole) 18h/tydz. (wiem, że niektórzy mają nieco większe
    pensum) jest w stanie spokojnie wygospodarować czas aby dorobić całkiem
    niezłą kasę. O 2÷3 razy większej kasie to pisał VomitroN.

    --
    Jotte