PracaGrupypl.praca.dyskusjePłaca kierownika IT › Re: Płaca kierownika IT
  • Data: 2007-08-27 22:46:10
    Temat: Re: Płaca kierownika IT
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:favf6t$qcp$1@news.dialog.net.pl...

    > Gratuluję, ale nie rób z siebie reguły.

    Zle to interpretujesz. Nigdzie nie mialem nawet zamiaru. Czynie z siebie
    oraz kilku innych ex-nauczycieli przyklad w ktory tak watpiles a ktory
    udowadnia moja teze. A to znaczaca roznica.
    Nie czynie go regula. Ty jak widze jednak tak, skoro poddajesz to potem
    negacji.

    > Dobra, już kapuję o co ci chodzi i gdzie popełniłeś błąd. Policzyłeś
    > bowiem dla belfra tak, jak dla "zwykłego" pracowniaka, co to 40h/tydz. i
    > 26 dni urlopu.

    Otrzymales konkretne dane, wyliczane tak samo i od dawna przez kazda szkole
    lub organ prowadzacy na podstawie obowiazujacego rozporzadzenia. Podaj moze
    jakies sumy jak ty to interpretujesz i wyliczasz, to moze razem sie
    posmiejemy.

    > Tylko zapomniałeś o tym, że belfer tyle nie pracuje i nie taka jest
    > struktura jego pracy. Mówię o pensum dydaktycznym, w większości 18h/tydz.
    > (choć, jak zauwazyłeś są i inne), a także okres urlopu najczęściej (nie
    > zawsze) równy najczęściej okresowi przerw w zajęciach szkolnych. W dodatku
    > są to godziny 45-minutowe.
    > Pominąłeś także wysługę lat (niepomijalne dla wyliczenia stawki
    > godzinowej), oraz 13-tkę i świadczenie urlopowe.

    Bzdura. W zadnej szkole ksiegowa nie dolicza do okreslenia stawki za
    nadgodziny wyslugi lat oraz trzynastki.
    Owa wysokosc ta jak napisalem wczesniej, jest uzyskiwana dzielac przez 75
    kwote bazowa brutto, uzyskana z tabeli awansu zawodowego kazdego nauczyciela
    indywidualnie. Poza tym te dodatki ktore wymieniles, przysluguja rowniez
    innym grupom zawodowym a sam fakt dluzszego o miesiac urlopu nie zmienia
    w zaden sposob wysokosci stalej stawki za godzine.
    Mam sluzbowe auto i ryczalt na paliwo.
    W listopadzie prawdopodobnie jade na impreze firmowa do Mikolajek.
    Mam to tez dodac do swojej stawki za godzine pracy?
    Po prostu jak dla mnie smiech na sali.:)

    Caly czas bladzisz wsrod swych wirtualnych przelicznikow, z ktorych tak
    naprawde nic nie wynika.
    A juz na pewno nie przybywa w portfelu. Za to przybywa kilogramow od odlezyn
    w fotelu spedzonym przez ten twoj caly "wykupiony czas":)

    > Dlatego powiadam - za te pieniądze, które bym zarobił tyrając intensywniej
    > i których nie zarabiam, to ja sobie kupuję dni, godziny bez tyrania. Czy
    > mnie teraz rozumiesz?

    Nic sobie kolego nie kupujesz. Po prostu wolisz dluzej leniuchowac. Godzisz
    sie najwyzej na przyjete z gory zobowiazania ,przywileje i marna pensje, ale
    usilujesz dorobic do tego jakas tajemnicza ideologie i blizej nieokreslony
    przelicznik, ktory nie podwyzsza niestety twojej pensji ani o grosz.

    > Ale to nieprawda. Nawet teraz, nie eksploatując się przesadnie (jak wyżej
    > wspomniałem), zarabiam sporo więcej. Wiem jednak, że nie każdy tak ma
    > szansę.

    Probowalem strzelac coz to za wspaniale, dodatkowe mozliwosci, ale nie
    byles jak dotad laskaw stwierdzic, ze trafilem. Ujawnij wiec moze jakies
    szczegoly, moze wtedy zrozumiem co stracilem odchodzac z oswiaty.

    > A cóż to znaczy lepiej? Uważasz, że ty wiesz to najlepiej? ;)

    LEPIEJ oznacza wyzszy standard zycia od poprzedniego. To powinno byc raczej
    zrozumiale.

    > Jasne, tylko cały czas pamiętaj - nie rób z siebie reguły, wzorca.

    Jasne, tylko caly czas pamietaj - nie rob z siebie wybitnego przedstawiciela
    lozy szydercow z dziura w skarpecie. Podalem ci przyklady o ktore sam
    prosiles a w ktore watpiles.
    Chyba tylko twoja slodka tajemnica jest skad czerpales przeslanke ze tworze
    tu jakies reguly.

    PS. Wykaz wreszcie te cudowne, dodatkowe zrodla utrzymania poza etatowymi
    godzinami pracy nauczyciela oraz wyliczona przez siebie stawke za godzine
    wraz
    kontekstem zrodlowym, bo inaczej dalsza dyskusja stanie sie dla mnie
    cokolwiek jalowa.
    A chetnie dowiem sie jakichs konkretow. Moje argumenty i opinie poznales.

    --
    VomitroN * Midlety do N6310i
    http://wap.wpg.pl/vomitron