PracaGrupypl.praca.dyskusjePłaca kierownika IT › Re: Płaca kierownika IT
  • Data: 2007-08-28 14:45:40
    Temat: Re: Płaca kierownika IT
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:favmef$uto$1@news.dialog.net.pl...

    > To bez sensu, zero logiki. Jaką tezę? Wiesz ilu jest w Polsce nauczycieli?
    > A ty chcesz tezę na 3 osobach udowadniać?

    Mam wrazenie, ze z takim rozumowaniem, ponizszy cytat, ktorego sam jestes
    autorem, powinien byc ci szczegolnie bliski:
    "...Ja wiem, że wśród nauczycieli są debile i to sporo całkiem..."

    Zadales mi pytanie:
    "...Gdzie wg ciebie znajdzie w ciągu miesiąca pracę choćby za tyle samo
    (zostawmy te czcze gadaniny o 2÷3 razy większych zarobkach)..."

    Odpowiedzialem ci na nie, potwierdzajac zasadnosc mojej opini o relacji
    pensji nauczyciela do jego umiejetnosci i ambicji zawodowych. Skoro nie
    dostrzegasz tu logiki, chyle czola nad nieprzenikalna struktura twej
    inteligencji w przedmiocie, ktory chyba kazdy mial na pierwszym roku
    studiow.

    > Nie mogę - ja się już uśmiałem kilka razy (w dodatku ostatnie 2 nie sam) i
    > przepona mnie boli. Jutro będę miał zakwaszoną. Sam sobie policz i rżyj.

    Odpowiedzia niech bedzie pewien cytat:

    "...Poznać głupiego po smiechu jego.
    To takie przysłowie ludowe, wiesz?
    Przysłowia zaś są mądrością narodu..."

    > Nie kolego, niewiele kapujesz. Ja pracowałem ostro sporo lat aby mieć to
    > co chciałem mieć. I mam to. Wali mnie cudze zdanie na ten temat.

    Chyba masz racje. Nie za bardzo kapuje o czym piszesz.
    A juz na pewno umknelo mi w ktorym miejscu przerwalismy dyskusje
    o "waleniu cudzego zdania".
    Badz jednak konsekwentny skoro walisz moje zdanie, nie sil sie na
    kontynuowanie tej jalowej dyskusji, wylacz komputer, zloz bron
    i udaj sie na rodzinna wycieczke rowerowa, o ktorej wspomniales.

    > Będę miał wyższy standard jak bedę miał więcej czasu. I do tego zmierzam.

    Zostan bezrobotnym. Oni charakteryzuja sie najwyzszym standardem w tej
    materii.

    > Szkoda mi czasu na rzucanie grochem o ścianę i powtarzanie tego samego
    > tylko dlatego, że nie potrafisz zrozumieć co się do ciebie mówi.

    Nie, nie rozumiem tego, bo nie raczyles podac poza pustymi frazesami zadnych
    szczegolow. Mniemam jednak ze jestes znakomitym i wzietym pedagogiem i
    wyluszczysz mi to za chwile jak uczniakowi.
    Podaj jakies liczby o ktore prosilem. Pochwal sie ile dokladne wynosi twoja
    cudowna godzina, jak ja dokladnie wyliczasz i w jaki sposob zarabiasz te 2 -
    3 razy wiecej niz normalny nauczyciel, wychodzac po 4 godzinkach ze szkoly.
    Wowczas dyskusja nabierze sensu.
    Mam jednak watpliwosci czy to ucznisz, bo poki co caly czas probujesz
    grac w swoja gre,zmieniac uporczywie sens dyskusji i dawac wymijajace
    odpowiedzi.
    Sam wiesz ze takie cudowne rozwiazania wsrod nauczycieli nie istnieja a
    twoja odpowiedz prawdopodobnie przeistoczy sie w jakies inwektywy, lub
    stwierdzenie ze masz to w d....
    Niemniej arogancja i szyderstwa to typowa reakcja nauczyciela na marnosc i
    mizerie obranej sciezki zawodowej. To akurat jednak doskonale rozumiem,
    dlatego nie przeszkadza mi twoja postawa.

    > Idź, zarabiaj, licz kasę, ciesz się i myśl, że myślisz.

    Idz, odpoczywaj, licz "swoj kupiony wolny czas", ciesz sie i pracuj, udajac
    ze zarabiasz.

    > Szczerze powodzenia życzę.

    Do leniuchowania powodzenie raczej nie bedzie ci potrzebne Zycze ci zatem
    ciekawych seriali w tv, bo w te twoje wycieczki rowerowe jakos nie wierze :)

    --
    VomitroN * Midlety do N6310i
    http://wap.wpg.pl/vomitron