PracaGrupypl.praca.dyskusjePłaca kierownika IT › Re: Płaca kierownika IT
  • Data: 2007-08-28 21:46:15
    Temat: Re: Płaca kierownika IT
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:fb23ki$dqt$1@news.dialog.net.pl...
    ]
    > Nie skoczyłeś. Gdybyś skoczył to byś wiedział na czym skoczyłeś.
    > To się nazywa bungee. Skoczyłem, to wiem na czym skakałem.

    Nazwa liny jakos nie wprawila mnie w euforie dlatego nie przykladam do niej
    takiej wagi jak do samego skoku.
    Odbyl sie z wys 65 metrow. Mam nawet sympatyczny dyplom z tej okazji :)
    Ale zdaje sobie sprawe, ze przy braku argumentow, lawirowanie w dyskusji,
    czeste zmiany tematu i czyhanie na okazje wytykania literowek, to typowe
    dla ciebie zachowanie. W zwiazku z tym pozwole sobie zaprezentoweac
    pewien cytat. Ale to za chwile.

    > No to ja już nie wiem co mam zrobić. Tyle ci napisałem, a ty dalej nic nie
    > kapujesz. A mimo to opowiadasz, że zostałeś managerem za prawie 6k. Kurdę,
    > to może to jest po prostu łatwe?! ;)

    Oczywiscie ze jest latwe. Ale to raczej nie robota dla ciebie.

    > Eee, tam. Ja poza robotą w szkole prowadziłem kursy informatyczne. Niecałe
    > dwa kursy po 20h każdy dawały więcej niż cała (spora w moim przypadku)
    > pensja belfra.

    Rowniez prowadzilem takie kursy i tez dwa.
    ARiMR dala mi za nie dwa razy 3,5kzl na umowe zlecenie.
    Ale z tego nie da sie kupic i umeblowac mieszkania.
    Jakiegos strucla na 4 kolkach a i owszem.
    Nie przekonales mnie.

    >Do tego inne roboty,

    Chyba drogowe :)

    > czas zwolnić i zająć się odcinaniem kuponów od lat pracy.

    Filatelistyka bylaby nieco mniej stresujacym zajeciem :)

    > Nie wymądrzaj się. Niekoniecznie rezygnuje, bo może to po prostu lubić.
    > Nie każdemu kasa wali w dekiel jak tobie.

    Kultura osobista kolega nie grzeszysz. To widac. Ale jak mowilem nie wzrusza
    mnie to bo rozumiem twoja postawe i przy okazji lubosc do konfabulowania.
    Tym samym w tym miejscu, pozwole sobie wlasnie wykorzystac cytat, o ktorym
    wspomnialem na poczatku tego postu:

    "TROLL MANIAKALNY (antilocalisatora propirata). Gatunek ten jest wyjątkowo
    niebezpieczny, po pierwsze ze względu na swoją agresję, którą przewyższa
    inne trolle, po drugie ze względu na zdolność do niemal natychmiastowej
    regeneracji (raz ubity troll maniakalny rychło wraca na grupę), a po trzecie
    ze względu na przywiązanie do haseł, których zdecydował się "bronić"."
    Troll maniakalny jest niestety bezużyteczny, gdyż jego umiejętności
    komunikacji z człowiekiem są prawie zerowe. Nauka okazuje się bezradna wobec
    tak daleko posuniętego zdziczenia. Ze względu na wysoki stopień agresji i
    ekspansywność niemożliwe jest także izolowanie go..."

    Tobie pewnie nic to nie mowi za bardzo, ale z tego co widze twoim
    adwersarzom, chocby na tej grupie, na pewno.

    > Poważnie? A wygrałem coś za to?

    Powaznie to bedziesz ze swoimi odcietymi kuponami przed lustrem wygladal jak
    zobaczysz pierwszy.
    Ale jest nagroda. Wasy i broda. Bo maszynki moga sie okazac za drooooogie.
    Nagroda pocieszenia: tani krem do golenia.

    > To cudnie. A ty pracowałeś w szkole specjalnej ?

    Gdybys czytal na co odpowiadasz, nie zadawalbys takich glupich pytan.
    Podawalem te informacje.

    > Czego jeszcze chciałbyś sie ode mnie dowiedzieć?

    Nie masz za bardzo nic ciekawego do powiedzenia.
    Braki w wiedzy nadrabiasz brakiem kultury, a wrecz arogancja.
    Ale mnie to nie bierze. Znam ten jad od lat. Z pokoju nauczycelskiego.
    Jestem przyzwyczajony. W tym aspekcie jak widac jestes statystycznie
    pospolity.

    --
    VomitroN * Midlety do N6310i
    http://wap.wpg.pl/vomitron