PracaGrupypl.praca.dyskusje › Stanowiska sztucznie tworzone

  • 1. Data: 2021-12-15 22:10:38
    Temat: Stanowiska sztucznie tworzone
    Od: Monika Głowacka <m...@i...eu>

    Myślałam, że sztucznie tworzone stanowiska to tylko w spółkach skarbu
    państwa i powiązanych, a tu nie...
    Korporacja w branzy doradztwa IT i inżynierii, biura w kilku miastach w
    Polsce w każdym biurze ok. 30-50 pracowników, na świecie biura w
    kilkunastu państwach, w sumie ok. 28tys pracowników.
    Jeden człowiek, jeden pracownik do aktualnego projektu zrobił
    opracowanie co zajęło mu 19 godzin - projekt zespół robił 2 miesiące.
    Drugi projekt 3 miesiące, a pracy dla tego inzyniera było tylko na 9 godzin

    Szczyt projektów: 6 projektów robionych równolegle przez 3 miesiące,
    inzynier zrobił w 2 tygodnie... reszte przesiedział "w stanie czuwania"

    Zarobki inzyniera na rękę 16.100 zł/mies + premie:
    5000 + 7200 + 3400 + 2000 + 7500.

    Firma tych 5 projektów o których mowa sprzedała w sumie za 39mln$
    i 72mlnEUR

  • 2. Data: 2021-12-15 22:12:46
    Temat: Re: Stanowiska sztucznie tworzone
    Od: Monika Głowacka <m...@i...eu>

    W dniu 2021.12.15 o 22:10, Monika Głowacka pisze:

    > Firma tych 5 projektów o których mowa sprzedała w sumie za 39mln$
    >  i 72mlnEUR

    Zapomniałam dodac, zysk na czysto to 9%, reszta to koszty pracowników,
    materiałów