PracaGrupypl.praca.dyskusjePłaca kierownika IT › Re: Płaca kierownika IT [OT]
  • Data: 2007-08-28 17:52:26
    Temat: Re: Płaca kierownika IT [OT]
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:fb0q55$71u$1@inews.gazeta.pl Immona
    <c...@n...gmailu> pisze:

    > Jestem ciekawa
    Nie szkodzi, twoja rzecz.

    > Nie rozumiesz usenetu
    Czyżby?

    > tylko wyraza swoje mysli
    Bez przesady. Jakie myśli, jakie myśli??

    > Nie mialam zamiaru z Toba dyskutowac
    Wyglądało inaczej, ale już za późno na tak proste ucieczki - każdy może
    przeczytać.
    To zresztą bez znaczenia.

    > po prostu poczulam chec wyrazenia swoich odczuc i opinii na temat
    > gloszonych przez Ciebie postaw i pogladow. Jesli Ciebie nie obchodza, po
    > co sie odzywasz?
    Kiepsko trybisz. Twoje odczucia i opinie wyciąłem i w ogóle się do nich nie
    odniosłem, bo nie uznałem ich za warte uwagi. Skarciłem cię jedynie za
    prostacki atak ad personam.

    --
    Jotte