PracaGrupypl.praca.dyskusjePłaca kierownika IT › Re: Płaca kierownika IT [OT]
  • Data: 2007-08-28 09:33:10
    Temat: Re: Płaca kierownika IT [OT]
    Od: Immona <c...@n...gmailu> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte wrote:
    > W wiadomości news:fav8sj$fau$1@inews.gazeta.pl Immona

    > Przemądrzała, zakompleksiona kobiecinka o karykaturalnie przedętym ego
    > nie wytrzymuje i jedzie ad personam?
    > Ty nawet nie nie jesteś żałosna, ty jesteś zwyczajnie g....

    Jestem ciekawa, jakie jeszcze popisy kultury osobistej i umiejetnosci
    retorycznych mozna by z Ciebie wydobyc kontynuujac ten watek, ale
    przykro mi patrzec na badz co badz nauczyciela znizajacego sie do
    takiego poziomu, wiec sie powstrzymam.

    > Nie raz i nie dwa dałem ci do zrozumienia, że nie jesteś dla mnie
    > partnerem do dyskusji, ignorowałem twoje nachalne posty, jak zwykle
    > pełne wymądrzeń.
    > Twoje "opinie", wypowiedzi itp. są dla mnie bezwartościowe. Nie chcę ci
    > żadnej wiedzy przekazać, a ty mi nie masz jakiej.
    > Zrozum to więc i nie narzucaj się.

    Nie rozumiesz usenetu, na ktorym nie dyskutuje sie z kims osobiscie,
    tylko wyraza swoje mysli przed calym obecnym gronem, czesto bardziej z
    mysla o tym gronie niz o rozmowcy.

    Nie mialam zamiaru z Toba dyskutowac, po prostu poczulam chec wyrazenia
    swoich odczuc i opinii na temat gloszonych przez Ciebie postaw i
    pogladow. Jesli Ciebie nie obchodza, po co sie odzywasz?

    EOT

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl - Nowa Zelandia