PracaGrupypl.praca.dyskusje › Płaca kierownika IT

  • 1. Data: 2007-08-25 17:16:13
    Temat: Płaca kierownika IT
    Od: "DarkoZZZ" <d...@o...eu>

    Jestem kierownikiem IT w firmie zatrudniającej ok 1000 osób. Mój dział
    zajmuje się obsługą ok 100 sacji roboczych, 2-ch serwerów Win 2003, oraz 1
    szt Linux. Oprócz informatyki, mamy jeszcze pod naszą opieką sieć
    telefoniczną plus tel. komórkowe, oraz część automatyki na produkcji. Jest
    to ta część automatyki z której wyciąga się jakieś dane np dotyczące jakości
    produktów, uzyski itp. Obecnie w dziale mam 2 ludzi plus moja skromna
    osoba - razem 3 osoby.

    Mieszkam w mieście ok 150 tys mieszkańców, czyli nie jest to jakaś wielka
    aglomeracja typu Poznać, czy Wawa.
    Zarabiam ok 2500 netto. No i pytanie - mało czy dużo? Ile zarabiacie na
    podobnych stanowiskach przy podobnej specyfice pracy?

  • 2. Data: 2007-08-25 17:22:12
    Temat: Re: Płaca kierownika IT
    Od: eth_0 <b...@b...br>

    On Sat, 25 Aug 2007 19:16:13 +0200, "DarkoZZZ" <d...@o...eu>
    wrote:

    >Zarabiam ok 2500 netto. No i pytanie - mało czy dużo?

    Mało. Idź po podwyżkę.

    --
    eth_0 | GG:4500044 | http://www.MojeIP.org - Moje IP
    http://www.dzienpo.tk - Śmieszne Zdjęcia Dzień Po Imprezie

  • 3. Data: 2007-08-25 17:33:03
    Od: "DarkoZZZ" <d...@o...eu>

    Użytkownik "eth_0" <b...@b...br> napisał w wiadomości

    > Mało. Idź po podwyżkę.

    No niestety to nie jest takie proste. Nasz prezes nie daje podwyżek - woli
    zatrudnić jakiegoś matoła, ale takiego, któremu nie musi wiele płacić. Efekt
    jest taki, że mamy działy w których pracuje 2 razy więcej osób, niż powinno,
    bo ludzie sobie nie radzą z robotą. Ja znalazłem takie rozwiązanie, że
    zatrudniam ambitniejszych absolwentów, takich, którzy chcą sie czegoś
    nauczyć i im się coś chce. Ale dwa lata popracują i mimo, iż idę ludziom
    zawsze na rękę z urlopami, z wyskakiwaniem na miasto w godzinach pracy, to
    też nie wytrzymują i znajdują sobie coś lepszego. Ostatni odszedł od nas
    gość, który zajmował się automatyką i mimo moich tłumaczeń, że nie
    znajdziemy nikogo z odpowiednim doświadczeniem ( systemy są bardzo
    speyficzne), nie byłem w stanie podnieść mu pensji. Obecnie informatyk w
    moim dziale ma 1700 na łapę. Najgorsze, że tyle samo ma nowy i gosć, kótry 2
    lata u nas już robi - motywacja więc żadna.

    Tak właściwie to piszę tego posta bardziej, żeby wiedzieć ile mogę dostać w
    przyszłej pracy, niż żeby negocjować z szefem. Co prawda nie mam jeszcze nic
    na oku, ale dzisaj postanowiłem coś poszukać, jak się dowiedziałem, że moja
    dziewczyna dostała 2000 zł zaraz po studiach w niemieckie firmie.

  • 4. Data: 2007-08-25 17:44:09
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fapoei$s55$1@nemesis.news.tpi.pl DarkoZZZ
    <d...@o...eu> pisze:

> [...]
    > aglomeracja typu Poznać, czy Wawa.
    > Zarabiam ok 2500 netto. No i pytanie - mało czy dużo?
    Trochę mało. Nawet przeciętny nauczyciel ma 1500÷1800...

    --
    Jotte

  • 5. Data: 2007-08-25 18:28:25
    Od: Piotr <p...@R...com>

    DarkoZZZ pisze:
    > No niestety to nie jest takie proste. Nasz prezes nie daje podwyżek - woli
    > zatrudnić jakiegoś matoła, ale takiego, któremu nie musi wiele płacić.

    Hehe u mnie jest (było) podobnie. Żeby taką sytuację zmienić, trzeba po
    prostu głosować 'nogami' - to z jednej strony bardzo prawidłowe i
    wolnorynkowe, z drugiej smutne jeśli ktoś jest lojalny. Musi na ogół
    dojść do sytuacji dużych rotacji i braku chętnych na stanowiska...

    P.

  • 6. Data: 2007-08-25 19:04:11
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    DarkoZZZ wrote:

> [...]
    > Zarabiam ok 2500 netto. No i pytanie - mało czy dużo? Ile zarabiacie na
    > podobnych stanowiskach przy podobnej specyfice pracy?

    nie wiem jakie masz doswiadczenie, ale sprobuj poszukac konkretnych
    propozycji u innych pracodawcow, moze ulatwi to podwyzke albo
    pozwoli znalezc lepiej platna i ciekawsza prace

  • 7. Data: 2007-08-25 19:30:30
    Od: "KS" <s...@o...pl>

    Napisz jakie województwo - ztym bywa różnie...

  • 8. Data: 2007-08-26 18:36:49
    Od: daniel <d-wasyl@NO_SPAM.gazeta.pl>

    > Trochę mało. Nawet przeciętny nauczyciel ma 1500÷1800...
    A mozesz mi powiedzec gdzie ten nauczyciel tyle zarobi bo normalnie
    ....... az m dech zaparło

  • 9. Data: 2007-08-26 18:37:26
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fash5u$m5u$2@inews.gazeta.pl daniel
    <d-wasyl@NO_SPAM.gazeta.pl> pisze:

    > A mozesz mi powiedzec gdzie ten nauczyciel tyle zarobi bo normalnie
    > ....... az m dech zaparło
    W szkole. Państwowej, żeby być precyzyjnym.

    --
    Jotte

  • 10. Data: 2007-08-26 19:14:17
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    > Trochę mało. Nawet przeciętny nauczyciel ma 1500÷1800...

    Niestety wiekszosc nauczycieli jest "przecietna" i stad ich
    swiadomy wybor kariery zawodowej gdzie daja takie pensje.

    --
    VomitroN * Midlety do N6310i
    http://wap.wpg.pl/vomitron