PracaGrupypl.praca.dyskusjePłaca kierownika IT › Re: Płaca kierownika IT
  • Data: 2007-08-27 23:24:07
    Temat: Re: Płaca kierownika IT
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:favk9a$4m3$1@atlantis.news.tpi.pl VomitroN
    <v...@i...pl> pisze:

    > Zle to interpretujesz. Nigdzie nie mialem nawet zamiaru. Czynie z siebie
    > oraz kilku innych ex-nauczycieli przyklad w ktory tak watpiles a ktory
    > udowadnia moja teze.
    To bez sensu, zero logiki. Jaką tezę? Wiesz ilu jest w Polsce nauczycieli? A
    ty chcesz tezę na 3 osobach udowadniać?

    > Otrzymales konkretne dane, wyliczane tak samo i od dawna przez kazda
    > szkole lub organ prowadzacy na podstawie obowiazujacego rozporzadzenia.
    > Podaj moze jakies sumy jak ty to interpretujesz i wyliczasz, to moze
    > razem sie posmiejemy.
    Nie mogę - ja się już uśmiałem kilka razy (w dodatku ostatnie 2 nie sam) i
    przepona mnie boli. Jutro będę miał zakwaszoną. Sam sobie policz i rżyj.

    > Bzdura. W zadnej szkole ksiegowa nie dolicza do okreslenia stawki za
    > nadgodziny wyslugi lat oraz trzynastki.
    [cut]
    Sam jesteś bzdura. Nie jesteśmy w księgowości. Liczymy ile człowiek zarobił,
    ile to mu zajęło czasu i dzielimy jedno przez drugie. To jest prawdziwa, a
    nie księgowa wartość godziny pracy. Jeśli jeszcze nie rozumiesz, to trudno,
    ja to tak zostawię.

    > Po prostu jak dla mnie smiech na sali.:)
    Poznać głupiego po smiechu jego.
    To takie przysłowie ludowe, wiesz?
    Przysłowia zaś są mądrością narodu...

    > Caly czas bladzisz wsrod swych wirtualnych przelicznikow, z ktorych tak
    > naprawde nic nie wynika.
    W każdym razie ty nic z tego nie rozumiesz. To ogromna różnica.

    > A juz na pewno nie przybywa w portfelu. Za to przybywa kilogramow od
    > odlezyn w fotelu spedzonym przez ten twoj caly "wykupiony czas":)
    Męczą mnie takie nieinteligentne gadki. A może w tym czasie taki nauczyciel
    jeździ z rodziną na wycieczki rowerowe?

    > Nic sobie kolego nie kupujesz. Po prostu wolisz dluzej leniuchowac.
    Nie kolego, niewiele kapujesz. Ja pracowałem ostro sporo lat aby mieć to co
    chciałem mieć. I mam to. Wali mnie cudze zdanie na ten temat.
    A gdy przyjdzie mi niebawem chęć zwolnić tempo i mniej zarabiać, to będę
    mógł sobie powiedzieć, że tą różnicą płacę za komfort pracowania mniej.
    Tu również mam w d...e, co ktoś o tym sądzi, to bowiem moje życie.

    > LEPIEJ oznacza wyzszy standard zycia od poprzedniego. To powinno byc
    > raczej zrozumiale.
    Będę miał wyższy standard jak bedę miał więcej czasu. I do tego zmierzam.
    A inni niech robią jak im pasuje.

    > Jasne, tylko caly czas pamietaj - nie rob z siebie wybitnego
    > przedstawiciela lozy szydercow z dziura w skarpecie.
    (...)
    >bo inaczej dalsza dyskusja stanie sie dla mnie
    > cokolwiek jalowa.
    Dla mnie wlaśnie już się stała.

    > Moje argumenty i opinie poznales.
    I wzajemnie.
    Właśnie dlatego dalszą dyskusję uznaję za jałową.
    Szkoda mi czasu na rzucanie grochem o ścianę i powtarzanie tego samego tylko
    dlatego, że nie potrafisz zrozumieć co się do ciebie mówi.
    Idź, zarabiaj, licz kasę, ciesz się i myśl, że myślisz.
    Szczerze powodzenia życzę.

    --
    Jotte