PracaGrupypl.praca.dyskusjePłaca kierownika IT › Re: Płaca kierownika IT [OT]
  • Data: 2007-08-27 20:10:08
    Temat: Re: Płaca kierownika IT [OT]
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:fav8sj$fau$1@inews.gazeta.pl Immona
    <c...@n...gmailu> pisze:

    > Jotte, jestes zalosny.
    Przemądrzała, zakompleksiona kobiecinka o karykaturalnie przedętym ego nie
    wytrzymuje i jedzie ad personam?
    Ty nawet nie nie jesteś żałosna, ty jesteś zwyczajnie g....

    > Na szczescie mnie uczyli nauczyciele, dla ktorych glowna
    > wartosc tej pracy polegala na czyms innym.
    Co najmniej raz im nie wyszło. I na ten raz mamy tu właśnie tego dowód.

    Nie raz i nie dwa dałem ci do zrozumienia, że nie jesteś dla mnie partnerem
    do dyskusji, ignorowałem twoje nachalne posty, jak zwykle pełne wymądrzeń.
    Twoje "opinie", wypowiedzi itp. są dla mnie bezwartościowe. Nie chcę ci
    żadnej wiedzy przekazać, a ty mi nie masz jakiej.
    Zrozum to więc i nie narzucaj się.

    --
    Jotte