PracaGrupypl.praca.dyskusje › 5 minut przerwy przy komputerze

  • 1. Data: 2022-10-14 13:08:00
    Temat: 5 minut przerwy przy komputerze
    Od: Monika Głowacka <m...@g...pl>

    5-minutowa przerwa w pracy po każdej godzinie przepracowanej przy
    obsłudze monitora ekranowego. Oczywiście przerwy te są wliczane do czasu
    pracy. Przerwa ta przysługuje bez względu na to, przy jakim rodzaju
    monitora pracuje pracownik.

    W jaki realny sposób realizujecie ten przywilej ?
    jeśli ktoś pracuje 7:00-15:00 to może to być 55 minut po każdej
    godzinie, że odchodzi od komputera ? Czyli o 14:55 wyłącza, wylogowuje się ?

  • 2. Data: 2023-04-10 08:41:36
    Temat: Re: 5 minut przerwy przy komputerze
    Od: Jan <J...@n...pl>

    W dniu 14.10.2022 o 13:08, Monika Głowacka pisze:
> [...]
    > jeśli ktoś pracuje 7:00-15:00 to może to być 55 minut po każdej
    > godzinie, że odchodzi od komputera ? Czyli o 14:55 wyłącza, wylogowuje
    To jest jak sama nazwa mówi przerwa od pracy przy monitorze.
    W tym czasie można (należy( wykonywać inne prace zlecone przez pracodawcę)
    Z taka interpretacją spotkałem się wiele lat temu.

  • 3. Data: 2024-01-23 13:11:09
    Od: Monika Głowacka <m...@g...pl>

    W dniu 10.04.2023 o 08:41, Jan pisze:

    > To jest jak sama nazwa mówi przerwa  od pracy przy monitorze.
    > W tym czasie można (należy( wykonywać inne prace zlecone przez pracodawcę)
    > Z taka interpretacją spotkałem się wiele lat temu.

    Co można robić przez 5 minut?

  • 4. Data: 2024-02-03 14:16:02
    Od: Jacek Marcin Jaworski <j...@a...pl>

> [...]
    > monitora pracuje pracownik.
    >
    > W jaki realny sposób realizujecie ten przywilej ?

    Po prostu jest przerwa na obiad.

  • 5. Data: 2024-02-03 14:17:33
    Od: Jacek Marcin Jaworski <j...@a...pl>

    W dniu 3.02.2024 o 14:16, Jacek Marcin Jaworski pisze:

    > Po prostu jest przerwa na obiad.

    Tz. gdy pracowałem to była przerwa na śniadanie i obiad.