eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracyspecjalista › obsługi klienta

Znajdź oferty pracy

9 474 ofert w bazie

Znaleziono 39 ofert pracy spełniających twoje zapytanie:

stanowisko: specjalista
słowa kluczowe: obsługi klienta

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:

 

1 2

następna


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Województwo

Branża

Stanowisko

Praca - wiadomości i porady

  • GUS: średnia krajowa we IX 2023 wyższa o 10,3% r/r

    GUS: średnia krajowa we IX 2023 wyższa o 10,3% r/r

    Główny Urząd Statystyczny poinformował, że we wrześniu 2023 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 10,3% wyższe r/r i wyniosło 7379,88 zł brutto. Względem sierpnia 2023 r. przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto było ...

  • GUS: średnia krajowa w XI 2023 wyższa o 11,8% r/r

    GUS: średnia krajowa w XI 2023 wyższa o 11,8% r/r

    Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w listopadzie 2023 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 11,8% wyższe r/r i wyniosło 7670,19 zł brutto. Względem października 2023 r. przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto ...

  • Jak przygotować się do trudnej rozmowy w pracy i nie tylko?

    Jak przygotować się do trudnej rozmowy w pracy i nie tylko?

    Trudne i emocjonalnie wymagające rozmowy są elementem codzienności każdego człowieka, spotykamy się z nimi zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Chociaż zwykle uznawane za niewygodne, to najczęściej spełniają kluczową funkcję w ...

  • Zwolnienia grupowe: pracownicy muszą pamiętać o swoich prawach

    Zwolnienia grupowe: pracownicy muszą pamiętać o swoich prawach

    W przypadku bycia zwalnianym trudno jest mówić o przywilejach, ale pracownicy, którzy będą obejmowani zwolnieniami grupowymi muszą pamiętać o tym, że nie jest to standardowy system rozstania z firmą. Osobom odchodzącym należy się ...

  • Premie zwiększają zaangażowanie pracowników - mit czy prawda?

    Premie zwiększają zaangażowanie pracowników - mit czy prawda?

    Jaki powinien być idealny system premiowy? Przede wszystkim powinien angażować pracowników i zwiększać ich produktywność. Gdy już to wiemy, musimy się zastanowić, czy premiowanie jest w ogóle w stanie takie cele spełniać. Jak się ...