eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Ustroń › Specjalista ds. Obsługi Klienta

Kto szuka:

HR SIGMA

Stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Lokalizacja:

Ustroń

śląskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Obowiązki:

  • Przyjmowanie i wprowadzanie zamówień.
  • Zarządzanie danymi podstawowymi klientów i produktów.
  • Sprawdzanie zapytań i zamówień oraz przygotowywanie ofert.
  • Koordynacja z produkcją w Niemczech i Polsce w zakresie terminów dostaw i produkcji.
  • Odpowiedzialność za wysyłkę towarów na określonym obszarze.
  • Koordynacja z klientami w zakresie terminów dostaw.
  • Obsługa klientów w zakresie pytań dotyczących asortymentu, technologii i rozwiązań.
  • Wystawianie faktur i not kredytowych, archiwizacja dokumentów.
  • Monitorowanie terminów wysyłek i koordynacja ze spedytorami.
  • Korespondencja w języku polskim i angielskim.

Wymagania:

  • Doświadczenie zawodowe: 2-3 lata w podobnej dziedzinie.
    Otwartość na nowe wyzwania,
  • Doskonałe umiejętności interpersonalne i komunikacyjne.
  • Umiejętność budowania efektywnych relacji biznesowych.
  • Silne umiejętności organizacyjne, planowania i komunikacji.
  • Znajomość obsługi komputera, w tym MS Excel i Word; znajomość SAP będzie dodatkowym atutem.
  • Umiejętność czytania rysunku technicznego; znajomość podstaw CAD mile widziana.
  • Znajomość języka angielskiego.

Oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników.
  • Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku pracy.
  • Przyjazną atmosferę pracy w zespole.
  • Niezbędne narzędzia pracy.
  • Stabilność zatrudnienia.
  • Bogaty pakiet socjalny.

Wyślij swoje CV przez formularz dostępny w portalu.

Klauzula RODO: W przesyłanych dokumentach aplikacyjnych prosimy zawrzeć poniższą klauzulę RODO: 'Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).'


Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-05-27

do końca oferty: 55 dni

pracodawca: HR SIGMA

branże: Obsługa klienta / Call center

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady