eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Warszawa › Specjalista Działu Sprzedaży i Obsługi Klienta w Sklepie Internetowym

Kto szuka:

GOFIT Sp. z o.o.

Stanowisko:

Specjalista Działu Sprzedaży i Obsługi Klienta w Sklepie Internetowym

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Firma GOFIT Sp. z o.o. producent i dystrybutor artykułów sportowych, poszukuje do swojego zespołu Specjalistę do Działu Sprzedaży i Obsługi Klienta w Sklepie Internetowym.

Osoba, którą zatrudnimy na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:

  • kontakt telefoniczny i mailowy z klientami - udzielanie informacji na temat między innymi: statusu zamówienia, dostępności produktów, szczegółów dotyczących oferowanych produktów w sklepie internetowym, pomoc w wyborze produktów,
  • dodawanie nowych produktów do sklepu internetowego poprzez panel sklepowy (w większości opisy i zdjęcia są pobierane ze stron i katalogów producentów jednak dużym atutem będzie umiejętność tworzenia własnych unikalnych opisów oraz skalowanie zdjęć),
  • aktualizację i drobne zmiany w produktach już dostępnych na stronie,
  • kontakt z partnerami handlowymi.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Od kandydata oczekujemy:

  • dobrej znajomości obsługi komputera,
  • dobrej organizacji pracy,
  • dużym atutem będzie znajomość systemu IdoSell,
  • mile widziana umiejętność tworzenia własnych opisów oraz skalowania zdjęć
  • zdolności komunikacyjne oraz swoboda w prowadzeniu rozmów telefonicznych,
  •  umiejętności pracy w zespole i dostosowywania się do różnych sytuacji,

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-04-25

do końca oferty: 31 dni

pracodawca: GOFIT Sp. z o.o.

branże: Informatyka / Telekomunikacja

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady