Kto szuka:
GOFIT Sp. z o.o.
Stanowisko:
Specjalista Działu Sprzedaży i Obsługi Klienta w Sklepie Internetowym
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Firma GOFIT Sp. z o.o. producent i dystrybutor artykułów sportowych, poszukuje do swojego zespołu Specjalistę do Działu Sprzedaży i Obsługi Klienta w Sklepie Internetowym.
Osoba, którą zatrudnimy na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:
- kontakt telefoniczny i mailowy z klientami - udzielanie informacji na temat między innymi: statusu zamówienia, dostępności produktów, szczegółów dotyczących oferowanych produktów w sklepie internetowym, pomoc w wyborze produktów,
- dodawanie nowych produktów do sklepu internetowego poprzez panel sklepowy (w większości opisy i zdjęcia są pobierane ze stron i katalogów producentów jednak dużym atutem będzie umiejętność tworzenia własnych unikalnych opisów oraz skalowanie zdjęć),
- aktualizację i drobne zmiany w produktach już dostępnych na stronie,
- kontakt z partnerami handlowymi.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Od kandydata oczekujemy:
- dobrej znajomości obsługi komputera,
- dobrej organizacji pracy,
- dużym atutem będzie znajomość systemu IdoSell,
- mile widziana umiejętność tworzenia własnych opisów oraz skalowania zdjęć
- zdolności komunikacyjne oraz swoboda w prowadzeniu rozmów telefonicznych,
- umiejętności pracy w zespole i dostosowywania się do różnych sytuacji,
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »