eGospodarka.pl

PracaOferty pracy › Mielec

Znajdź oferty pracy

24 966 ofert w bazie

Praca Mielec

Mielec to miasto w województwie podkarpackim w południowo-wschodniej części Polski. Miasto liczy 61 238 mieszkańców według danych z dnia: 31 marca 2013 roku. Zajmuje powierzchnię 46,89 km². Jest członkiem Związku Miast Polskich. Stopa bezrobocia w mieście według stanu na dzień 30 października 2014 roku wynosiła 11,2%.

Znaleziono 69 ofert pracy spełniających twoje zapytanie:

miasto: Mielec

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:

 

1 2

następna


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Miasto

Branża

REKLAMA

Praca - wiadomości i porady

  • Kogo potrzebuje branża IT. Poznaj zawody z przyszłością

    Kogo potrzebuje branża IT. Poznaj zawody z przyszłością

    Stowarzyszenie CompTIA podjęło się szczegółowych badań dotyczących zatrudnienia w branży IT. Okazało się, że rynek wykazuje duże zapotrzebowanie na stanowiska, których nazwy jeszcze przed rokiem czy dwoma laty nie mówiły absolutnie ...

  • Grupa kapitałowa nie jest pracodawcą

    Grupa kapitałowa nie jest pracodawcą

    Sąd Najwyższy 16 czerwca 2016 r. orzekł, że zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia pracownika jednej spółki w innej spółce z tej samej grupy kapitałowej, nie oznacza automatycznie, że praca w ramach zlecenia jest wykonywana na rzecz ...

  • Jak rozkodować dress code?

    Jak rozkodować dress code?

    Jak głosi przysłowie, nie szata zdobi człowieka, jednak zdecydowana większość rekruterów i pracodawców potwierdza, że w przypadku dwóch kandydatów o podobnych kompetencjach elementem, który przyczyni sie do decyzji, będzie strój, jako ...

  • 5 oznak, że twoje CV jest nieprofesjonalne

    5 oznak, że twoje CV jest nieprofesjonalne

    Te podstawowe błędy sprawią, że CV i list motywacyjny przepadną, zanim jeszcze przeczyta je potencjalny pracodawca.

  • Rekrutacja pracowników: rażąca siła rekomendacji

    Rekrutacja pracowników: rażąca siła rekomendacji

    Rosnąca popularność rekomendacji udzielanych za pomocą mediów społecznościowych o charakterze zawodowym nie umniejsza wartości tradycyjnych referencji. Jest wręcz przeciwnie, ponieważ są one traktowane przez pracodawców jako najbardziej ...

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.