Kto szuka:
take me HOME
Stanowisko:
Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta - meble premium
Lokalizacja:
Warszawa, Duchnicka 3
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Obsługa zamówień składanych przez stronę www oraz w showroomie marki (procedowanie, fakturowanie, informacja o statusie zamówienia, logistyka)
- Obsługa telefonicznych i mailowych zapytań (informacja o ofercie, wyceny)
- Utrzymywanie relacji z architektami wnętrz i pozyskiwanie nowych
- Raportowanie
- Analiza otoczenia konkurencyjnego
- Zadania dodatkowe z zakresu social media i obsługi strony www.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Min. 2 letnie doświadczenie w pracy bezpośredniej z klientem klasy średniej
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (warunek konieczny)
- Znajomość obsługi pakietu MS Word i Excel
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Komunikatywność i wysoka kultura osobista
- Samodzielność, zaangażowanie i skuteczność
- Znajomość rynku meblowego/wnętrzarskiego (duży atut).
Firma oferuje:
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe, dostosowane do doświadczenia kandydata oraz system premiowy
- Umowę o pracę, miejsce pracy Warszawa, Duchnicka 3
- Pomoc i szkolenie w celu wdrożenia do stanowiska
- Przyjazną atmosferę pracy, wsparcie i otwartość na realizację własnych pomysłów
- Zniżki na produkty marki
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »