PracaGrupypl.praca.dyskusjePłaca kierownika IT › Re: Płaca kierownika IT
  • Data: 2007-08-26 23:08:31
    Temat: Re: Płaca kierownika IT
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:fasp0o$3bi$1@news.dialog.net.pl...
    > Miałem na myśli liczby i warunki. Przeciętny nauczyciel to nauczyciel
    > mianowany (~80% populacji), mający ~10 lat stażu pracy. Jeśli jest
    > zatrudniony w pełnym wymiarze czasu pracy, to jest to zatrudnienie na
    > podstawie mianowania, a nie na umowę o pracę. Jego wymiar czasu pracy
    > dzieli się na dwie części dydaktyczną (18h/tydz. przeciętnie) i zadaniową
    > (niemierzalną godzinowo),ale w sumie nie więcej niż 40h.tydz.

    Tylko ze zanim zostanie mianowanym musi odczekac swoje lata a nawet w
    najwyzszej stawce jako magister z przygotowaniem pedagogicznym uzyskuje
    wowczas ok 1800zl. brutto zasadniczej.
    Po dodaniu roznych skladowych jak np. mieszkaniowka, nadgodziny, zajecia
    indywidualne, kola zainteresowan itd, jego pensja i tak oscyluje wokol
    2000zl/mies. do reki.

    Dla malo ambitnych jest to faktycznie niezla suma. Ale kazdy myslacy i cos
    umiejacy nauczyciel szybko zmienia prace, nawet kosztem tych wszystkich
    wolnych dni, ktore mu przysluguja.
    Znam osobiscie kilka takich przykladow. Rachunek bowiem jest prosty. Mozna
    zarobic 2, 3 razy wiecej bez tej calej sciezki awansu. Tylko trzeba naprawde
    miec wszystko poukladane w
    glowie, chciec sie stale doksztalcac i umiec sobie zorganizowac dobrze czas.

    VomitroN * Midlety do N6310i
    http://wap.wpg.pl/vomitron