PracaGrupypl.praca.dyskusjePłaca kierownika IT › Re: Płaca kierownika IT
  • Data: 2007-08-26 20:49:34
    Temat: Re: Płaca kierownika IT
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:fasoec$ci3$1@nemesis.news.tpi.pl VomitroN
    <v...@i...pl> pisze:

    > W przypadku tych mniej inteligentnych i ciamajdowatych niestety rowniez.
    No właśnie, że nie.

    > Z takim wlasnie okresleniem spotkalem sie w czerwcu, w wykonaniu wlasnie
    > nauczyciela. Stad uzyty cudzyslow.
    Ja wiem, że wśród nauczycieli są debile i to sporo całkiem.

    > No coz. Z okreslenia "...Tylko trzeba pomyśleć..." wiele mozna
    > wnioskowac. Nie podales szczegolow.
    > Dla mnie sprawa wyglada dosc prosto: nauczyciel + myslenie+ ambicje na
    > wyzszy stan konta = zmiana zawodu.
    > Chetnie zatem dowiem sie, co tez ty miales na mysli.
    Miałem na myśli liczby i warunki. Przeciętny nauczyciel to nauczyciel
    mianowany (~80% populacji), mający ~10 lat stażu pracy. Jeśli jest
    zatrudniony w pełnym wymiarze czasu pracy, to jest to zatrudnienie na
    podstawie mianowania, a nie na umowę o pracę. Jego wymiar czasu pracy dzieli
    się na dwie części dydaktyczną (18h/tydz. przeciętnie) i zadaniową
    (niemierzalną godzinowo),ale w sumie nie więcej niż 40h.tydz.
    Tę druga część można bardzo ekonomicznie rozgospodarować - jeśli się umie.
    Do tego urlop takiego nauczyciela pokrywa się z terminami ferii (czyli w
    sumie prawie 3 miesiące płatnego urlopu). Ponadto zatrudnienie na takich
    zasadach jest znacznie bardziej stabilne (chronione) niż zatrudnienie na
    umowę o pracę.
    To tak najogólniej, szczegóły to już za dużo gadania.

    --
    Jotte