PracaGrupypl.praca.dyskusjePłaca kierownika IT › Re: Płaca kierownika IT
  • Data: 2007-08-26 20:33:29
    Temat: Re: Płaca kierownika IT
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:fasmh4$16d$1@news.dialog.net.pl...

    > W przypadku nauczycieli (mądrych i zaradnych nauczycieli) jest to kwota
    > gwarantowana. I o to chodzi.

    W przypadku tych mniej inteligentnych i ciamajdowatych niestety rowniez.

    > Nie mam tego na myśli, a już szczególnie "półtorej etatu", tak to mówią
    > debile. Właściwe określenie to - jak z pewnością wiesz - półtora etatu.

    Z takim wlasnie okresleniem spotkalem sie w czerwcu, w wykonaniu wlasnie
    nauczyciela. Stad uzyty cudzyslow.

    > No właśnie, no właśnie. Na pewno dobrze mnie zrozumiałeś?

    No coz. Z okreslenia "...Tylko trzeba pomyśleć..." wiele mozna
    wnioskowac. Nie podales szczegolow.
    Dla mnie sprawa wyglada dosc prosto: nauczyciel + myslenie+ ambicje na
    wyzszy stan konta = zmiana zawodu.
    Chetnie zatem dowiem sie, co tez ty miales na mysli.

    --
    VomitroN * Midlety do N6310i
    http://wap.wpg.pl/vomitron