PracaGrupypl.praca.dyskusjeprzyszłośc etatu › Re: przyszłośc etatu (p rzesadziłem z długo ścią postu) - ja te ż
    From: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: przyszłośc etatu (p rzesadziłem z długo ścią postu) - ja te ż
    Date: Fri, 15 Apr 2005 22:20:29 +0100
    <X...@1...0.0.1>

    >Stary przestan za przeproszeniem pier.... 2 PLN za godzine razy 200 to
    >jest 400 PLN. Co ty chcesz tanszego za to wynając? Karton na peronie? A i
    >jeszcze po pracy pochodzic po sklepach i za pozostale 30 PLN czyli
    >zlotowke dziennie kupic zarcie z promocji? Puk puk... tu Ziemia.

    Wyobraz sobie, ze nie masz co do gara wlozyc. Dostajesz propozycje
    roznoszenia ulotek za 2zl/godz. przez kilka dni. Co robisz?
    Ja jesli nie mialbym innej mozliwosci pracowalbym za 2zl/godz. i w
    miedzyczasie szukal lepiej platnego zajecia. Co robi czesc
    bezrobotnych? Idzie do urzedu bezrobocia i zasilkowni - kuniec.
    Poza tym wiesz jakiego kopa na rozped w ... tylna czesc ciala daje
    praca za niskie stawki, gdy wokol inni zarabiaja wiecej?

    >Paradoksalnie zlikwidowanie płacy minimalnej mogloby ja IMHO podniesc ale
    >twoje argumenty sa jak narazie hm... niepowazne.

    Eee tam. Kazdy moze argumentowac sobie jak chce na tym polega wolnosc.
    Wlasnie o zniesienie ograniczen mi chodzi.

    >No i co? Zarabia 2 PLN/h?

    Nie.

    >No chyba przepisy mowia troszke co innego,

    No wlasnie.

    > ale nie jestem pewny wiec
    >spierac sie nie bede.
    >
    >Wiesz ze dobrymi checiami to pieklo...:)

    W takim razie zyjemy w niebie.

    >Ogólnie masz troche racji, ale z tymi 2 PLN to zes po calosci pojechal:)
    >No i ostatni akapit... Troszke jak zalozenia komunizmu:)

    Samodzielnosc jednostki, bogacenie sie i zaprzestanie wsadzania
    paluchow w czyjs tylek (robienia komus dobrze(?) swoja praca
    (podatkami))?

    --
    pozdrawiam
    Bremse