PracaGrupypl.praca.dyskusjeprzyszłośc etatu › Re: przyszłośc etatu (p rzesadziłem z długo ścią postu) - ja te ż
  • Data: 2005-04-17 21:07:35
    Temat: Re: przyszłośc etatu (p rzesadziłem z długo ścią postu) - ja te ż
    Od: Shrek <l...@w...wywal._to.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 15 kwi 2005, Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl> zapodal(a):

    > Wyobraz sobie, ze nie masz co do gara wlozyc. Dostajesz propozycje
    > roznoszenia ulotek za 2zl/godz.

    Ide zbierac butelki i puszki po browarze, wiecej zarobie. Ulotki to jest6
    dorabiane dla ucznia na lody/piwo a nie praca z ktorej mozna zyc.

    > Eee tam. Kazdy moze argumentowac sobie jak chce na tym polega
    > wolnosc. Wlasnie o zniesienie ograniczen mi chodzi.

    No i byc moze masz slusznosc.

    > Nie.

    No i sam widzisz:) Za 2 PLN/h to jest czyste skurwysynstwo jak dla mnie.

    > No wlasnie.

    Przepisy jak przepisy.

    > W takim razie zyjemy w niebie.
    :)

    > Samodzielnosc jednostki,

    Super szkoda ze utopia:(

    > bogacenie sie

    A bogac sie i ja chetnie tez:) Tylko mi nie mow, ze ktos sie robi innym
    dobrze placac mu 2 zeta/h.

    > i zaprzestanie wsadzania
    > paluchow w czyjs tylek (robienia komus dobrze(?) swoja praca
    > (podatkami))?

    ????

    Pozdr.

    Shrek.