PracaGrupypl.praca.dyskusjeprzyszłośc etatu › Re: przyszłośc etatu (p rzesadziłem z długo ścią postu) - ja te ż
  • Data: 2005-04-17 21:29:12
    Temat: Re: przyszłośc etatu (p rzesadziłem z długo ścią postu) - ja te ż
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Ide zbierac butelki i puszki po browarze, wiecej zarobie. Ulotki to jest6
    >dorabiane dla ucznia na lody/piwo a nie praca z ktorej mozna zyc.

    Dobrze kombinujesz. Powiedz mi dlaczego wiekszosc bezrobotnych tak nie
    kombinuje?

    >No i sam widzisz:)

    Koles prawie zawsze szukal lepiej platnej pracy - jakkolwiek platnej
    pracy szukal tylko na samym poczatku "kariery", dlatego obecnie nie
    pracuje za 2zl/godz.

    >Za 2 PLN/h to jest czyste skurwysynstwo jak dla mnie.

    A dla mnie nie. Chcesz pracowac za tyle to pracujesz, nie chcesz to
    nie pracujesz - proste.

    (...)

    >????

    Zlikwidowanie "opiekunczosci panstwa", czyli m.in. zasilkow dla
    bezrobotnych (ze wzgledow humanitarnych pozostawienie zasilkow z
    opieki spolecznej) i jednoczesne obnizenie kosztow pracy.

    --
    pozdrawiam
    Bremse