PracaGrupypl.praca.dyskusje › losy ogloszen w sprawie pracy...

  • 91. Data: 2003-08-13 14:43:09
    Temat: Re: losy ogloszen w sprawie pracy...
    Od: Rafał <t...@n...pl>

    ANNA wrote:

    > pelna ochoty zatrudnienia kogos na stanowisko sekretarki zamiescilam
    > ogloszenie w wyborczej o tresci;
    > firma...... zatrudni studentke do obslugi sekretariatu ze znajomoscia
    > maszynopisania
    > niby nic... prawda?

    Bardezo podobne do tych, jakie zamieszcza wiele firm akwizytorskich:
    "średnie, duże zarobki!!!".
    Uszczegółowienie, by bardziej pomogło, tym bardziej, że nie chodziło Ci o
    pisanie na maszynie, ale na komputerze - czyli o podstawową znajomość
    obsługi komputera (tak?).

    Nie przejmuj się słowami ludzi na tej grupie, którzy piszą bzdury...
    Porządny pracownik po średniej, powinien umieć się wysłowić, napisać swoje
    cv bezbłędnie, by nikt się za niego nie wstydził.
    Ale niestety - poziom analfabetyzmu rośnie... Dzisiaj już chyba nikt nie
    czyta książek, a ludzie porozumiewają się jedynie za pomocą GG, smsami i to
    też półsłówkami - bo to szybciej...

    Kraj schodzi na psy. Co widać... :(
    Czas wiać stąd...

    Pozdrawiam
    Rafał
    --

    Życie jest jak papier toaletowy...

  • 92. Data: 2003-08-13 14:45:56
    Od: "" <g...@W...onet.pl>

    > A od kiedy to istnieją jakieś reguły przy podpisywaniu się nick'iem? Post to
    > nie CV które ZAWSZE powinno byc BEZ ZARZUTU tak jak umyte zęby i nogi.

    post, jak i kazdy przejaw aktywnosci, swiadczy o Tobie - kultura i szacunek do
    rozmowcow. I nie przekonasz mnie, ze ktos, kto w inecie pisze z bledami, w
    pracy robi inaczej.

    pozdrawiam,

    glos

  • 93. Data: 2003-08-13 14:57:31
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

    > [ciach]
    >
    > Olej burakow Aniu

    Sam jesteś BURAK, ja nie jestem jasnowidzem, choć ciebie widzę jasno.

  • 94. Data: 2003-08-13 14:59:39
    Od: web <w...@p...fm>

    In article <bhdijb$nta$1@news.onet.pl>, t...@n...pl says...

> [...]
    > czyta książek, a ludzie porozumiewają się jedynie za pomocą GG, smsami i to

    Oj, rosnie, rosnie. I ja sie nie dziwie, ze niektorzy narzekaja, ze jest
    im zle. Sami tego chcieli, wiec tak maja. A najsmieszniejsze jest to, ze
    strasznie sie burza, ze im sie wszystko nalezy. Tydzien pracy 20-
    godzinny, pensja jak u prezesa, 30 dni dodatkowych swiat w roku, ale oni
    juz moga sobie pozwolic na robienie bykow w CV, bo maja klopot z
    ortografia, moga sie spoznic do pracy, bo nie stac ich na samochod, moga
    odwalac popeline, bo sa smutni, moga pol dnia w pracy przespac, bo byla
    impreza.

    > Kraj schodzi na psy. Co widać... :(
    > Czas wiać stąd...

    Oj, masz racje, masz racje :-)

  • 95. Data: 2003-08-13 15:03:36
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

    > hm, uwazasz, ze przesadzam...
    > oto te przyklady, ktore pamietam:
    > "jestem studentkom"
    > "lubiem rozmawiac z ludzmi"
    > "ucze sie anielskiego od 6 lat" - tej nie odrzucilam, bo stwierdzilam, ze
    > literowka nie do zauwazenia w wordzie
    > stylistyczny to dla mnie np
    > "mam 25 lata"

    Skoro podajesz przykłady, to muszę Ci przyznać rację, że w tym miejscu nie
    przesadzasz. Takie proste błędy świadczą raczej o niechlujstwie niż o
    nieuctwie (bo trudno sobie wyobrazić robienie takich błędów po wyjściu z
    podstawówki).
    Jednak chyba nie jest tak źle (może ty masz pecha). Może jednak warto
    zajrzeć do kosza i pogadać z zawodową sekretarką??
    Pozd Sławek

  • 96. Data: 2003-08-13 15:09:33
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

    Użytkownik <g...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

    > NIE przesadziles - sekretarka czesto rowniez pisze zamowienia ("Pani
    Zosiu,
    > prosze napisac do XXX, zeby przyslali nam YYYY szt ZZZZ, na jutro
    przyslali
    > fakture").

    Przesadził i sie z tym zgadza. Sekretarka nie redaguje umów prawnych, a błąd
    w wystawieniu faktury nie może decydować o bycie firmy- robi się korektę. Do
    tego dodam, ze nie można zapłacic za coś na co sie nie ma pieniędzy (pomylić
    sie o 3 zera) i zrujnować firmę i faktury wystawia się najczęściej za pomocą
    progr. komp. , gdzie ten program odróżnia kropkę od przecinka. Nie róbcie z
    dziewczyny co ma odbierać telefony megamózgu.

  • 97. Data: 2003-08-13 15:11:05
    Od: "glos" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Może przestaniecie się czepiać tego "znalesc"?Gdzie tu jest błąd?Wyraz
    > napisany bez polskich znaków.Na newsach nie jest to zakazane.

    chodzi raczej o poprawna forme "znalezc" (a nie "znalesc")...

    pozdrawiam,

    glos

  • 98. Data: 2003-08-13 15:17:39
    Od: "glos" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sławek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > progr. komp. , gdzie ten program odróżnia kropkę od przecinka. Nie róbcie
    > dziewczyny co ma odbierać telefony megamózgu.

    nie zgodze sie. Blad sekretarki moze:

    - kosztowac kontrakt - potencjalny zleceniodawca, zszokowany poziomem
    przedstawiciela firmy (->sekretarki), moze darowac sobie dalsze kontakty.
    Myslisz, ze z jakiego powodu przedstawiciele handlowi ubieraja sie w
    garnitury?

    - byc przyczyna dodatkowych kosztow - w/w podany przeze mnie przyklad.
    Niechlujnie i nieprecyzyjnie sporzadzone zamowienie moze byc przyczyna
    wielkich
    kosztow. Jesli sprzedajacy ma w reku wyrazne zamowienie (na pismie!), to ono
    jest podstawa do wystawienia faktury, a nie intencje zamawiajacego, tym
    bardziej,
    gdy zrealizowal zamowienie zgodnie ze specyfikacja.

    pozdrawiam,

    glos

  • 99. Data: 2003-08-13 15:18:03
    Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl>

    Dnia 2003-08-13 18:14:48 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
    przyrody grupowicz *Jarosław Wiechecki* skreślił te oto słowa:

    > A na jakiej podstawie twierdzisz, że Anna nie jest orłem z ortografii?Na
    > podstawie opinii jej krytyków? Posty Anny są pisane bez polskich znaków,
    > lecz błedów ortograficznych w nich nie ma. Jest ich więcej w opiniach jej
    > krytyków.

    Na podstawie nieszczesnego 'znalesc' z jej postu.

    --
    Lia GG 1516512 ICQ 166035154
    howuser&userid=39102

  • 100. Data: 2003-08-13 15:22:45
    Od: "Pearl" <p...@a...bti.pl>

    > Użytkownik "Pearl" <p...@a...bti.pl> napisał w wiadomości

    > Co w tym śmiesznego?Widzisz różnicę między pisaniem na maszynie a
    > komputerze? W obu przypadkach pisanie jest bezwzrokowe. I niestety, za
    > trudne do dużej części populacji.

    Nie o to chodzi. Przeczytaj dokładnie ogłoszenie. Chodzi o budowę zdania.
    ANNA, która zrobiła taki gramatyczny przesiew wśród kandydatów, wykazuje w
    ogłoszeniu, że to sekretariat posiada znajomość maszynopisania, a nie
    studentka.

    --
    Pozdrawiam.
    Perła