PracaGrupypl.praca.dyskusje › TESCO Kraków

  • 1. Data: 2003-08-12 20:47:29
    Temat: TESCO Kraków
    Od: "KALMAR" <k...@z...krakow.tpsa.pl>

    Jest oferta pracy w TESCO Kraków - Prokocim. + kasjer 3/4 etatu. podają
    płacę 700,- ktoś z Szanownych Grupowiczów wie może, ile to będzie na rękę i
    czy to jest cała pensja? To znaczy czy nie dochodzi jakaś premia albo coś
    innego? HELP. Potrzebuję odpowiedzi i pomocy na GWAŁT!!!!>
    I drugie pytanie, czy to tylko na okres próbny, czy potem dają wyższe
    pieniądze
    i ostatatnie: Czy można u nich w miarę łatwo awansować.

    Pozdrawiam
    kalmar

  • 2. Data: 2003-08-12 21:00:03
    Temat: Re: TESCO Kraków
    Od: Grendel <n...@b...nie>

    On Tue, 12 Aug 2003 22:47:29 +0200, KALMAR wrote:

    > płacę 700,- ktoś z Szanownych Grupowiczów wie może, ile to będzie na rękę i
    > czy to jest cała pensja? To znaczy czy nie dochodzi jakaś premia albo coś
    > innego?

    raczej nastawiaj się na odcinanie od pensji wszelkiego rodzaju kar, za
    straty itd. Ostatnio byłem świadkiem, jak szefowa kas w jednym z
    hipermarketów przy klientach powiedziała wprost do młodek kasjerki, że
    obciąży ją za to, że nie zauważyła, że klient uszkodził towar na półce
    (półka 10-15 metrów od kas!) i pozwoliła mu przejść przez kasę i się
    ulotnić. Dziwię się, że ludzie wogóle coś w tych hipermarketach zarabiają,
    skoro można ich obciążyć ZA WSZYSTKO !

    > i ostatatnie: Czy można u nich w miarę łatwo awansować.

    z kasy ? nie za bardzo chyba..

    --
    Grendel

  • 3. Data: 2003-08-12 21:00:44
    Od: Grendel <n...@b...nie>

  • 4. Data: 2003-08-12 21:01:40
    Od: Grendel <n...@b...nie>

  • 5. Data: 2003-08-12 21:05:58
    Od: Grendel <n...@b...nie>

    On Tue, 12 Aug 2003 23:07:57 +0200, Da:-)Za wrote:

    > Wszystko swieta prawda - tylko czemu X3 ;))

    onet zgłupiał ;-)... za każdym razem komunikat o braku autoryzacji... a
    mimo to puścił posta ;-) bez komentarza....

    --
    Grendel

  • 6. Data: 2003-08-12 21:07:57
    Od: "Da:-\)Za" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Grendel" <n...@b...nie> napisał w wiadomości

> [...]
    > skoro można ich obciążyć ZA WSZYSTKO !

    Wszystko swieta prawda - tylko czemu X3 ;))

    Pozdro
    Da:-)Za
    GG#2164759
    d...@w...pl

  • 7. Data: 2003-08-12 21:09:29
    Od: "KALMAR" <k...@z...krakow.tpsa.pl>

    OK. Ale czy ktoś z szacownych Grupowiczów zna może konkretny przypadek TESCO
    Kraków Prokocim i może pomóc? Szukam roboty kilka miesięcy i po prostu nie
    stać mnie by nie wziąć pracy w hipermarkecie. Mam kilka na oku... konkretnie
    GEANT i TESCO w Krakowie. Help. Kasjer 3/4 etatu w obydwu i nie wiem które
    wybrać.
    kalmar

  • 8. Data: 2003-08-12 21:35:02
    Od: "Da:-\)Za" <d...@w...pl>

    Użytkownik "KALMAR" <k...@z...krakow.tpsa.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    konkretnie
    > GEANT i TESCO w Krakowie. Help. Kasjer 3/4 etatu w obydwu i nie wiem które

    Sam dzieki bogu nigdy nie pracowalem w hipermarkecie ale wspolpracuje z
    nimi. 3/4 etatu czytaj 1 etat za pieniadze 3/4 etatu - niewolnictwo,
    feudalizm dranstwo i wyzysk.

    Jezeli jestes po murem - to mimo wszystko powodzenia.

    --
    Pozdro
    Da:-)Za
    GG#2164759
    d...@w...pl

  • 9. Data: 2003-08-12 21:35:34
    Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl>

    Dnia 2003-08-12 23:09:29 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
    przyrody grupowicz *KALMAR* skreślił te oto słowa:

> [...]
    > GEANT i TESCO w Krakowie. Help. Kasjer 3/4 etatu w obydwu i nie wiem które

    Nie pracowałam, ale rok temu pisałam prace o supermarketach jako
    instytucjach totalnych. Francuskie markety traktują duzo gorzej swoich
    pracownikow, wiec mozesz wybrac Tesco... choc w sumie, wszedzie jest mało
    kolorowo, wiec moze wybierz ten do ktorego masz lepszy dojazd.
    A w zasadzie i tak pewnie bedziesz pracował i w jednym i w drugim, bo mniej
    wiecej po trzech miesiącach pewnie Cie zwolnią :/

    --
    Lia GG 1516512 ICQ 166035154
    howuser&userid=39102

  • 10. Data: 2003-08-12 21:46:15
    Od: "KALMAR" <k...@z...krakow.tpsa.pl>

    Kolejne uściślenie: porównam dwie oferty:

    GEANT TESCO

    3/4 etatu 3/4 etatu

    5,20/h brutto 700,- brutto
    170 zł premii jak nie chorujesz -