PracaGrupypl.praca.dyskusje › rekrutacja? ściema?

  • 1. Data: 2003-08-13 10:47:32
    Temat: rekrutacja? ściema?
    Od: "god_of_emptiness" <m...@N...wp.pl>

    W Lublinie ogłasza się firma Warsaw Power: "Pilnie do Hurtowni - młodych".
    Można się umówić na rozmowę właściwie na ten sam dzień.
    Poszedłem, facet pytał tylko na ilu rozmowach dotychczas byłem, mówił kim są
    (hurtownia chemiczna, praca w systemie zmianowym), mówił, że nabór prowadzą
    wg cech charakteru, a kandydatów mają codziennie około setki.
    Niby nic takiego, tylko że to trwa od co najmniej 2 miesięcy...
    Może ktoś ma pomysł o co tu chodzi?

  • 2. Data: 2003-08-13 12:12:51
    Temat: Odp: rekrutacja? ściema?
    Od: "koszmarek" <g...@o...pl>