PracaGrupypl.praca.dyskusjelosy ogloszen w sprawie pracy... › Re: losy ogloszen w sprawie pracy...
    From: "glos" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: losy ogloszen w sprawie pracy...
    Date: Wed, 13 Aug 2003 17:17:39 +0200
    Sender: g...@p...onet.pl@inet-brama.mcg.com.pl

    Użytkownik "Sławek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bhdk9g$emd$1@inews.gazeta.pl...

    > Zosiu,
    > przyslali
    > >
    > Przesadził i sie z tym zgadza. Sekretarka nie redaguje umów prawnych, a
    błąd
    > w wystawieniu faktury nie może decydować o bycie firmy- robi się korektę.
    Do
    > tego dodam, ze nie można zapłacic za coś na co sie nie ma pieniędzy
    (pomylić
    > sie o 3 zera) i zrujnować firmę i faktury wystawia się najczęściej za
    pomocą
    > progr. komp. , gdzie ten program odróżnia kropkę od przecinka. Nie róbcie
    > dziewczyny co ma odbierać telefony megamózgu.

    nie zgodze sie. Blad sekretarki moze:

    - kosztowac kontrakt - potencjalny zleceniodawca, zszokowany poziomem
    przedstawiciela firmy (->sekretarki), moze darowac sobie dalsze kontakty.
    Myslisz, ze z jakiego powodu przedstawiciele handlowi ubieraja sie w
    garnitury?

    - byc przyczyna dodatkowych kosztow - w/w podany przeze mnie przyklad.
    Niechlujnie i nieprecyzyjnie sporzadzone zamowienie moze byc przyczyna
    wielkich
    kosztow. Jesli sprzedajacy ma w reku wyrazne zamowienie (na pismie!), to ono
    jest podstawa do wystawienia faktury, a nie intencje zamawiajacego, tym
    bardziej,
    gdy zrealizowal zamowienie zgodnie ze specyfikacja.

    pozdrawiam,

    glos