PracaGrupypl.praca.dyskusje › studentem jestem

  • 1. Data: 2003-08-12 17:01:21
    Temat: studentem jestem
    Od: "Grzegorz" <f...@w...pl>

    dostalem sie na politechnike wroclawska na wydzial budownictwa
    i sie zastanawiam czy dobry zawod wybralem !
    pyt:
    jak potem (po studiach) z praca w zawodzie ?
    no i jak wyglada wynagrodzenie w branzy budowlanej ??

    dobrze wybralem bo nie jestem przekonany ?
    przekwalifikowac sie ?

    pozdr

  • 2. Data: 2003-08-12 18:10:18
    Temat: Re: studentem jestem
    Od: "mefiu" <j...@t...pl>

    "Grzegorz" <f...@w...pl> wrote in message news:bhb6g0$v96$1@ns.master.pl...

    > dostalem sie na politechnike wroclawska na wydzial budownictwa
    > i sie zastanawiam czy dobry zawod wybralem !

    teraz to juz troche pozno, nie...?

    mefiu

  • 3. Data: 2003-08-12 19:44:10
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@t...pw.edu.pl>

    Grzegorz wrote:

    > dostalem sie na politechnike wroclawska na wydzial budownictwa

    gratulacje

    > i sie zastanawiam czy dobry zawod wybralem !

    nie za pozno ?

    > pyt:
    > jak potem (po studiach) z praca w zawodzie ?

    a kto moze przewidziec co za 5 lat bedzie ???
    nie uwazasz ze twoje pytanie jest niepowazne

    --
    Marcin Tadeusz Strzyzewski
    CCNP/CCSP/SCSA

  • 4. Data: 2003-08-13 07:05:47
    Od: "PawełW" <f...@g...pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jak potem (po studiach) z praca w zawodzie ?
    > no i jak wyglada wynagrodzenie w branzy budowlanej ??
    >
    > dobrze wybralem bo nie jestem przekonany ?

    A lubisz grzebać się w budowlance? Jeśli tak to dobry jeśli nie to zmień
    kierunek...
    Postudiuj sobie przez 5 lat - douczaj się dodatkowo, załap jakieś praktyki
    czy pracę po godzinach a kto wie może i znajdziesz robotę.

    PawełW.

  • 5. Data: 2003-08-13 07:07:20
    Od: "winetu" <P...@w...pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

    > dobrze wybralem bo nie jestem przekonany ?
    > przekwalifikowac sie ?

    Postaraj się zdobyć po studiach (a moze się da w trakcie?) te wasze
    uprawnienia. Jak przegladam ogłoszenia o prace to od czasu do czasu chcą
    inż. budownictwa ale z tymi uprawnieniami (nie pamiętam czy aby tak to sie
    nazywa ale będąc blisko branzy wiesz pewnie o co chodzi).

  • 6. Data: 2003-08-13 07:30:41
    Od: "phet" <d...@w...pl>

> [...]
    > pyt:
    > jak potem (po studiach) z praca w zawodzie ?
    > no i jak wyglada wynagrodzenie w branzy budowlanej ??

    O tym co będzie po studiach to nikt ci nie powie... ale ile cię czeka nocy
    nieprzespanych z rapitografem w ręce a na późniejszych latach przy CAD'zie
    to jeden Bóg wie jeśli istnieje...

    Pozdrawiam
    Dawid

  • 7. Data: 2003-08-13 14:42:04
    Od: "{RW}" <r...@w...pl>

    Studia trzeba najpierw skonczyc.
    Sam studiowalem na PWr - Wydzial Elektroniki
    I wiem, ze po 1 semestrze odpada okolo 50 % ludzi.

    Wiec moze za pol roku bedziesz mial inego rodzaju problemy ?

    {rw}

  • 8. Data: 2003-08-15 20:01:22
    Temat: Odp: studentem jestem
    Od: "Siara" <e...@w...pl>

    Użytkownik Grzegorz <f...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bhb6g0$v96$...@n...master.pl...
> [...]
    > jak potem (po studiach) z praca w zawodzie ?
    > no i jak wyglada wynagrodzenie w branzy budowlanej ??
    >
    > dobrze wybralem bo nie jestem przekonany ?

    To są Twoje studia i zawód który lubisz lub nie!

    Jeśli nie jesteś pewien czy czcesz to robić to zmień studia od razu.

    A co do późniejszej pracy i zarobków to kto wie co będzie za 5 lat. Na razie
    jest 22%vat na materiały budowlane.

    --
    Pozdrawiam Siara
    e...@w...pl

  • 9. Data: 2003-08-16 20:08:00
    Od: "zairazki" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik Grzegorz <f...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bhb6g0$v96$...@n...master.pl...
    [...]
    > jak potem (po studiach) z praca w zawodzie ?
    To zależy od Twoich kwalifikacji (nie mylić z oceną na dyplomie).
    > no i jak wyglada wynagrodzenie w branzy budowlanej ??
    J.w.
    > dobrze wybralem bo nie jestem przekonany ?
    > przekwalifikowac sie ?
    Jak zawód budowlańca jest Twoim wymarzonym, to nie. Jak wybrałeś ze
    względu na potencjalną kasę, a lubisz coś innego, a zwłaszcza nie
    lubisz matmy, to tak. Jeżeli jednak będziesz budowlańcem, to dopóki
    nie będziesz miał uprawnień, to będziesz od szeregowego robotnika
    różnił się brakiem łopaty, a i to nie jest pewne ;)
    Pewne jest to, że będziesz musiał zgodzić się na "podaj cegłę" zanim
    parę latek minie po dyplomie i pozwolą Ci zbudować coś bardziej
    złożonego od kiosku Ruchu na przykład :)

    pozdrowionka z życzeniami wytrwania, bo jednak budowlańcy to fajni
    goście (zwłaszcza ci na budowach, nie w biurach) śle
    zairazki

  • 10. Data: 2003-08-17 12:34:22
    Od: "Asia" <z...@t...pl>

    Bardzo ciekawey kierunek!!!