PracaGrupypl.praca.dyskusjelosy ogloszen w sprawie pracy... › Re: losy ogloszen w sprawie pracy...
    From: web <w...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: losy ogloszen w sprawie pracy...
    Date: Wed, 13 Aug 2003 16:59:39 +0200

    In article <bhdijb$nta$1@news.onet.pl>, t...@n...pl says...

    > Nie przejmuj się słowami ludzi na tej grupie, którzy piszą bzdury...
    > Porządny pracownik po średniej, powinien umieć się wysłowić, napisać swoje
    > cv bezbłędnie, by nikt się za niego nie wstydził.
    > Ale niestety - poziom analfabetyzmu rośnie... Dzisiaj już chyba nikt nie
    > czyta książek, a ludzie porozumiewają się jedynie za pomocą GG, smsami i to
    > też półsłówkami - bo to szybciej...

    Oj, rosnie, rosnie. I ja sie nie dziwie, ze niektorzy narzekaja, ze jest
    im zle. Sami tego chcieli, wiec tak maja. A najsmieszniejsze jest to, ze
    strasznie sie burza, ze im sie wszystko nalezy. Tydzien pracy 20-
    godzinny, pensja jak u prezesa, 30 dni dodatkowych swiat w roku, ale oni
    juz moga sobie pozwolic na robienie bykow w CV, bo maja klopot z
    ortografia, moga sie spoznic do pracy, bo nie stac ich na samochod, moga
    odwalac popeline, bo sa smutni, moga pol dnia w pracy przespac, bo byla
    impreza.

    > Kraj schodzi na psy. Co widać... :(
    > Czas wiać stąd...

    Oj, masz racje, masz racje :-)