PracaGrupypl.praca.dyskusje › losy ogloszen w sprawie pracy...

  • 81. Data: 2003-08-13 14:18:20
    Temat: Re: losy ogloszen w sprawie pracy...
    Od: Al <a...@t...pl>

    Lia wrote:

    > Z przepisanych przykładow przez Anne wynika, ze sa to bledy.

    Tak i popelnilo je 30 osob ... ;)

  • 82. Data: 2003-08-13 14:20:06
    Od: web <w...@p...fm>

    In article <bhdg36$9ic$1@news2.ipartners.pl>, a...@t...pl says...

    > Moze i torche tak, ale postaw sie na miejscu szukajacego pracy, ile sobie do
    > tego mozesz dospiewac i naciagnac pod swoje umiejetnosci. Polak jest tepy
    > potrzebuje miec wszystko czarno na bialym.

    No, ale tepakow nikt nie bedzie zatrudnial i z nimi rozmawial. W pracy
    nie ma czasu na wykladanie wszystkiego czarno na bialym. Praca to nie
    zaklad opieki, ale miejsce robienia pieniedzy. I tam sie od ludzi czegos
    wymaga.

    > no i oczywiscie w to wszystko wtapia sie szarmancki ton i wyzszosc swoich
    > przekonan nad wszystkimi, swoja droga ciekawi mnie jakiego rodzaju byly to
    > bledy, uwazam ze kazdy ma do nich prawo. Moze to byly takie bledy ktore
    > wcale nie dyskwalifikuja kandydatek, poniewaz osoba przegladajaca CV
    > okazala sie niekompetentna i sama popelniala bledy ?

    Bledy w CV dyskwalifikuja. Swiadcza o niechlujnym podejsciu i braku
    znajomosci zasad dobrego wychowania. Takich ludzi malo kto chce
    zatrudniac w sekretariacie.

    ..:: fabio

  • 83. Data: 2003-08-13 14:21:25
    Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl>

    Dnia 2003-08-13 16:18:20 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
    przyrody grupowicz *Al* skreślił te oto słowa:

    > Tak i popelnilo je 30 osob ... ;)

    To moze powoli:
    Podane przyklady wskazuja, ze osoba potrafi rozroznic wyraz napisany
    prawidlowo od tego napisanego źle. Tak? Tak. To znaczy, ze jednak nie jest
    na bakier tak z ortografią jak próbujesz to udowodnic.

    I wiem sama po sobie, ze piszac w necie czasami nie widze, jak sama
    popełniam bledy (bo rownie czesto te bledy widze na swoim ekranie w
    wykonaniu innych), natomiast na kartce papieru wszystkie bledy wylapie
    natychmiast (moze dlatego, ze w ksiazkach ich nie widuje).
    --
    Lia GG 1516512 ICQ 166035154
    howuser&userid=39102

  • 84. Data: 2003-08-13 14:23:38
    Od: web <w...@p...fm>

    In article <bhdh5l$9rq$1@news2.ipartners.pl>, a...@t...pl says...

    > Nie tylko, mowie roniez w imieniu, tych co nie sa elokwentni, nie skonczyli
    > 3 fakultetow, a praca sekretarki moze im sie wydawac na miare ich
    > mozliwosci.

    Po co komu tepa sekretarka, ktorej trzeba bedzie wszystko tlumaczyc od
    poczatku do konca? Nikt nie chce pracowac z tepakami, ktorym sie nawet
    nie chce CV porzadnie napisac. Do kosza takie talatajstwo i juz. Niech
    sie ucza ludzie szacunku do czyjegos czasu i choc troche przykladaja sie
    do tego, co robia.

  • 85. Data: 2003-08-13 14:26:26
    Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl>

    Dnia 2003-08-13 15:56:54 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
> [...]

    > przekonan nad wszystkimi, swoja droga ciekawi mnie jakiego rodzaju byly to
    > bledy, uwazam ze kazdy ma do nich prawo.

    IMO w dobrym CV i LM nie ma prawa byc zadnego bledu ortograficznego.
    A jak ktos uwaza, ze ma prawo w CV popelnic blad to musi byc albo swietnym
    specjalista albo musi sie liczyc z tym, ze zostanie zdyskwalifikowany za
    ten bład własnie.
    Nikt nikogo do niczego nie zmusza. Przeciez ani ja, ani Anna nie mamy prawa
    wymagac by wszyscy mieli CV bez bledow, mamy natomiast prawo wyrzucic CV z
    bledem do kosza :)

    > Moze to byly takie bledy ktore
    > wcale nie dyskwalifikuja kandydatek,

    Jaki bład ortograficzny nie dyskwalifikuje kandydatki na sekretarke?

    > poniewaz osoba przegladajaca CV
    > okazala sie niekompetentna i sama popelniala bledy ?

    No to taka kandydatka miała pecha. "A my pechowców nie potrzebujemy" :)

    Ps. próbujesz sugerowac, ze CV pod wzgledem ortograficznym powinien
    przeglądac jedynie swietny polnista, a pod wzgledem przejrzystosci jedynie
    swietny - dajmy na to grafik?

  • 86. Data: 2003-08-13 14:26:39
    Od: "Da:-\)Za" <d...@w...pl>

    Uzytkownik "Al" <a...@t...pl> napisal w wiadomosci

    > Nie tylko, mowie roniez w imieniu, tych co nie sa elokwentni, nie
    skonczyli
    > 3 fakultetow, a praca sekretarki moze im sie wydawac na miare ich
    > mozliwosci.

    To im sie tylko wydaje - a ja jako pracodawca o tym decyduje, bo to ja w
    przyszlosci bede placil za ich spartolona robote.

    > Jasne! Przeciez nikt nikogo do tego nie zmusza. Zobacz co bylo tematem a
    > pozniej dopisuj swoje madre uwagi, albo lepiej nic juz nie pisz.

    Sekretarka ma pisac bez bledow - czy to duzo ??

    > NIe moglem sie powstrzymac ze smiechu, jakie ludzie wnioski potrafia
    > wyciagnac. A niby po co mam skakac ? Mam po co zyc. Jak ludzi przerzaza to
    > ze nie wszyscy sa wyksztalceni i madrzy tak bardzo ze az pisza na grupe,
    bo
    > naprawde nie zetkneli sie z rzeczywistoscia,to ja im po prostu wspolczuje.

    Jezeli proponujesz komus skok z mostu to - tym razem panowie przodem.

    > A licze czyjas inna ? Bo jakos nie zauwazylem.

    Owszem

    --
    Pozdro
    Da:-)Za
    GG#2164759
    d...@w...pl

  • 87. Data: 2003-08-13 14:34:09
    Od: "Przemcio" <p...@j...pl>

    <cut>
    > ludzie twierdza, ze szukaja pracy, ale nie robia nic w tym kierunku zeby
    ja
    > znalesc...
    <cut>
    > ania.

    Jak już to ZNALEŹĆ :)
    Ale zgadzam się całkowicie z tym co napisałaś....

    Przemek

  • 88. Data: 2003-08-13 14:34:53
    Od: "mer" <b...@i...pl>

    > Hmmmm.....czesto kupujesz w promocjach?
    > Bo ja coraz rzadziej...........

    Szczerze mówiąc prawie wcale nie kupuje w promocjach.
    Czasem tylko grzebię w koszu z bardzo tanimi płytami, bo moga tam być tytuły, które
    dla przeciętnego
    klienta supermarketu mogą służyć jako podkładka pod doniczke.

    mer

  • 89. Data: 2003-08-13 14:41:24
    Od: web <w...@p...fm>

    In article <bhdi6q$n1j$1@news.onet.pl>, b...@i...pl says...

> [...]
    dla przeciętnego
    > klienta supermarketu mogą służyć jako podkładka pod doniczke.

    ROTFL! :-)

    Ostatnio coraz rzadziej robie zakupy w supermarketach. Jak widze dzikie
    tabuny rozpychajace sie i pedzace po garnki albo patelnie po 6,80 za
    kilogram, to jakos sie zniechecam :-)

  • 90. Data: 2003-08-13 14:41:38
    Od: "" <g...@W...onet.pl>

    > To nie moda, ale po prostu zwrócenie uwagi medycyny i pedagogiki na te
    > częste zjawiska. Dysgrafia, dysortografia, dysleksja to zaburzenia, które
    > dotyczą co najmniej 15% populacji.

    Ciekawe, skad masz takie dane. Przejrzyj sobie moze n/w dokument. Ciekawe, ze
    wsrod uczniow gimnazjum odsetek dys-xxx wynosi ok. 3%.
    http://www.isp.org.pl/docs/PEDU/Selekcje%20w%20gimna
    zjum.pdf

    > Są one dobrze udokumentowane i dziwi
    > mnie, że je kwestionujesz, tym bardziej, że łatwo je zdiagnozować. Nie
    > zmienia to faktu, że kandydat powienien zadbać o poprawność swojej oferty.

    ciekawe, ze w internecie dys-xxx sa nadreprezentowani - przejrzyj sobie dowolna
    grupe dyskusyjna.

    pozdrawiam,

    glos