PracaGrupypl.praca.dyskusje › losy ogloszen w sprawie pracy...

  • 101. Data: 2003-08-13 15:35:16
    Temat: Re: losy ogloszen w sprawie pracy...
    Od: "mangha" <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl>

    Użytkownik <g...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:7a2b.0000174d.3f3a4e22@newsgate.onet.pl...

    > Ciekawe, skad masz takie dane. Przejrzyj sobie moze n/w dokument. Ciekawe,
    ze
    > wsrod uczniow gimnazjum odsetek dys-xxx wynosi ok. 3%.
    > http://www.isp.org.pl/docs/PEDU/Selekcje%20w%20gimna
    zjum.pdf
    Pogoogluj, znajdziesz rzetelne dane na ten temat. A aktualnych raportów w
    tym temacie jest mnóstwo.

    Iza

  • 102. Data: 2003-08-13 15:56:06
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

    i uważasz , ze ktoś kto ma mieć proste zadania (telefon, faks,ksero) , niską
    pensję i ubezpieczenie studenckie będzie miał takie odpowiedzialne zadanie??
    Takie rzeczy robią asystentki prezesów, od których więcej się wymaga niż
    poprawności pisania w jęz. polskim, pensja jest inna i nie ma czasu na
    zaliczanie przedmiotów. To nie sztuka odejść od sedna sprawy i dywagować o
    skrajnościach, tylko po co?
    Sławek

  • 103. Data: 2003-08-13 15:56:59
    Od: "Jaroslaw Wiechecki" <j...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Al" <a...@t...pl> napisal w wiadomosci
    > web wrote:

    [...]
    > Ale czy w ktoryms punkcie ja napiasalem ze ma zatrudniac jak popadnie ?
    > Wydaje mi sie ze nie. Ja nie kwestionuje ze pracodawca nie ma prawa do
    jak
    > najlszego pracownika. Tylko ze jak kobieta chciala sprawdzic ortografie to
    > niech zrobi kandydatom jakis dyktando, ktore pozniej jakis polonista
    > sprawdzi. Jak by potrafila precyzyjnie napisac czego chce to by nie miala
    > 99% podan. Sama odpieprzyla to co jej zlecono, a wymagala nie wiadomoc
    > czego.

    Czlowieku, jestes smieszny. Nie ma specjalistów "w temacie". Sa specjalisci
    "z dziedziny". Piszac po polsku nalezaloby uzywac polskich liter. Jakie jest
    wedlug Ciebie prawdopodobienstwo, ze osoba piszaca:
    "jestem studentkom", "lubiem rozmawiac z ludzmi", "przeglondania", " z kond
    do kond" (mój faworyt), "fainy" (wiecej przykladów na grupach
    pl.comp.lang.*) zaliczy dyktando na poziomie szkoly podstawowej? Przytoczone
    cytaty jednoznacznie dyskwalifikuja kandydatów.Przykro mi, ale sa pewne
    granice, których nie mozna przekraczac.

    --
    pozdrawia polonista drugiej (albo i trzeciej) klasy
    Jaroslaw Wiechecki

  • 104. Data: 2003-08-13 16:03:58
    Od: "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pearl" <p...@a...bti.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "ANNA" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    > He, he...
    > Sekretariat ze znajomością maszynopisania. :)

    Co w tym śmiesznego?Widzisz różnicę między pisaniem na maszynie a
    komputerze? W obu przypadkach pisanie jest bezwzrokowe. I niestety, za
    trudne do dużej części populacji.

    --
    pozdrawiam
    Jarosław Wiechecki

  • 105. Data: 2003-08-13 16:08:11
    Od: "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > ^^^^^^^^^^
    >

    > Tak to już jest. Pracodawca chce idealnego, bezbłędnego pracownika, a
    sam
    > strzela byki, że aż wstyd...

    Może przestaniecie się czepiać tego "znalesc"?Gdzie tu jest błąd?Wyraz
    napisany bez polskich znaków.Na newsach nie jest to zakazane.

    --
    pozdrawiam
    Jarosław Wiechecki

  • 106. Data: 2003-08-13 16:14:48
    Od: "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lia" <L...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Dnia 2003-08-13 15:56:54 w sprzyjających i niepowtarzalnych
    okolicznościach
    > przyrody grupowicz *Al* skreślił te oto słowa:

    > No to pomysl teraz jak musiały wygladac te CV, skoro osoba, ktora nie jest
    > orłem z ortografii i tak znalazła tyle błedów.

    A na jakiej podstawie twierdzisz, że Anna nie jest orłem z ortografii?Na
    podstawie opinii jej krytyków? Posty Anny są pisane bez polskich znaków,
    lecz błedów ortograficznych w nich nie ma. Jest ich więcej w opiniach jej
    krytyków.

    --
    pozdrawiam
    Jarosław Wiechecki

  • 107. Data: 2003-08-13 16:18:59
    Od: "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lia" <L...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    [...]
    > Ps. próbujesz sugerowac, ze CV pod wzgledem ortograficznym powinien
    > przeglądac jedynie swietny polnista, a pod wzgledem przejrzystosci jedynie
    > swietny - dajmy na to grafik?

    Tak,tak. Należy pozwolić dorobić prof. Miodkowi i Starowiejskiemu.

    --
    pozdrawiam
    Jarosław Wiechecki

  • 108. Data: 2003-08-13 16:25:10
    Od: "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "glos" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > chodzi raczej o poprawna forme "znalezc" (a nie "znalesc")...

    Dzienki. Bórak jestem. Jezd mi wstyt.:)

    --
    pozdrawiam
    Jarosław Wiechecki

  • 109. Data: 2003-08-13 17:02:09
    Od: "Nnnn" <j...@p...onet.pl>

    > nie zgodze sie. Blad sekretarki moze:
    >
    > - kosztowac kontrakt - potencjalny zleceniodawca, zszokowany poziomem
    > przedstawiciela firmy (->sekretarki), moze darowac sobie dalsze kontakty.

    Przesada, przesada, przesada.

    > Myslisz, ze z jakiego powodu przedstawiciele handlowi ubieraja sie w
    > garnitury?

    Nie w garnitury, tylko w takie coś co garnitur przypomina z daleka.

  • 110. Data: 2003-08-13 18:02:36
    Od: "Greg" <o...@o...pl>

    "virtual" w wiadomości news:bhcsp7$411$1@atom.meganet.pl napisal(a):

    > daj ogloszenie ze szukasz fachowca to wtedy w konforntacji
    > z nim na rozmowie kwalifikacyjnej to ty chetnie zanurkujesz
    > w koszu hhehehhe

    Ała... dlaczego przy takiej konkurencji ja jeszcze nie mam pracy? W
    przypadku stanowiska oferowanego przez Anie wiadomo - nie jestem kobietą
    ;-) Ale chyba nie tylko kobiety są poszukiwane ;-)

    pozdrawiam
    --
    Greg
    Nie Tylko Poezja - http://republika.pl/szedhar/