PracaGrupypl.praca.dyskusje › "co chciałby pan robic za 5 lat

  • 11. Data: 2003-09-24 15:01:34
    Temat: Re: "co chciałby pan robic za 5 lat
    Od: "Karmakoma" <k...@g...pl>

    Użytkownik "Rafał Krawczyk" <r...@p...SPAM.NO.THANK.U.pl> napisał w
    wiadomości news:bksapu$24o$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Karmakoma" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > oj nie zgodzę się z Tobą 5 lat i awans o jeden stopień, to trochę marna
    > perspektywa na karierę w danej firmie.
    > wracając do pytania, kiedyś dostałem podobne i odpowiedziałem: siedzieć na
    > Pana miejscu. :-)

    zalezy w ktorej firmie..

    K.

  • 12. Data: 2003-09-24 15:42:25
    Od: "Kasper" <f...@o...pl>

    > jak wybrnac z tak zadanego pytania na rozmowie kwalifikacyjnej
    > ...juz raz sie na tym wylozylem ...czekam na
    > konstruktywne odpowiedzi (praca PH w firmie produkcyjnej) pozdr. Hayan

    Powiedz, że chciałbyś pomagać Chińczykom

  • 13. Data: 2003-09-24 15:56:35
    Od: "Marcin Jaromin" <g...@p...onet.pl>

    Ja polecam w przypadku takiego pytania użyć własnej inteligencji :-)
    Jeżeli wiesz do jakiej firmy składasz papiery, masz o niej jakiekolwiek
    pojęcie i wiesz jakie są możliwości to znajdziesz odpowiednią odpowiedź, a
    jak nie ma możliwości, to dobra ściema nie jest zła :-)

    Pozdrawiam,
    Gucio

  • 14. Data: 2003-09-24 17:02:56
    Od: "tj" <5...@n...wp.pl>

    Użytkownik "Kasper" <f...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Powiedz, że chciałbyś pomagać Chińczykom
    a pozniej aplikowac na astronaute. chyba, że to wszystko nie spodoba sie
    twojemu rozmowcy, wtedy powiesz, ze pragniesz rozwijac sie z firma, ze to Ty
    stanowisz jej najwazniejszy potencjal, wiec bedziesz dbal o swoj rozwoj
    zawodowy i ze konkretne stonowisko nie jest odpowidzia na to pytanie a chec
    rozwoju, ciglego doskonalenia, samoksztalcenia...ble ble ble
    neutralnie ale z perspektywa!
    tj

  • 15. Data: 2003-09-24 17:29:36
    Od: "mangha" <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl>

    Użytkownik "MarcinP" <b...@p...onet.pl> napisał > Gdybym uslyszal taka
    odpowiedz, dostalbym ataku smiechu.
    > Ale ja juz pisalem, ja sie nie znam wiec nigdy bym takiego pytania nie
    > zadal.
    Ja podobnie. Pytanie należy do kategorii durnych i na rozmowie
    kwalifikacyjnej pada dość często. Co więcej, raz spotkałam się z
    "jubileuszową" serią: - Co by Pani chciała robić za 5 lat? - A co za 10? - A
    jak wyobraża Pani sobie siebie za 25 lat?
    Chyba powinnam mieć plan życia przed sobą... Taaa... a na emeryturę odejdę
    za 35 lat... To już było blisko... ;-)))
    Na takie pytania generalnie staram się odpowiadać z uśmiechem i humorem...
    Na ile to metoda nie wiem, bo nie akurat wszystkie prace jakie dostałam były
    po rozmowach pozbawionych tego typu ciekawostek :)

    mangha

  • 16. Data: 2003-09-24 17:35:12
    Od: "Mitch" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Hayan" <h...@p...fm> napisał w wiadomości

    > jak wybrnac z tak zadanego pytania na rozmowie kwalifikacyjnej
    > ...juz raz sie na tym wylozylem ...czekam na
    > konstruktywne odpowiedzi (praca PH w firmie produkcyjnej) pozdr. Hayan
    Ja odpowiedziałem, że chcę mieć jeszcze większe doświadczenie w tym co robie
    niż mam teraz. Jaki był efekt nie wiem:-) Czekam na odp ;-)

    Michał

  • 17. Data: 2003-09-24 18:29:25
    Od: "pik" <pik111@ NOSPAM.gazeta.pl>

> [...]
    > ...juz raz sie na tym wylozylem ...czekam na
    > konstruktywne odpowiedzi (praca PH w firmie produkcyjnej) pozdr. Hayan

    witam,
    to jest bardzo trudne pytanie.
    Zrobiłem test:
    Moje dorosłe dzieci częściowo zjadły mnie śmiechem za podane pytanie lub
    pomineły milczeniem:((
    Jestem tym bardzo zasmucony :(((
    Moja wiekowa i leciwa dam : pracować, Też smutne mając wyższe i dodatkowo
    bardzo, bardzo duże doświadczenie/kierownicze/ i tylko 2-podyplomowe to tak
    jak już bez aspiracji :(((.
    Ja uważam :satysfakcję sprawi mi utożsamianiem się z firmą i za to jestem
    doceniony i dodatkowa gratyfikacja.
    Jakie jest Wasze zdanie ?

  • 18. Data: 2003-09-24 19:09:59
    Od: Robert Drozd <r...@y...iq.ANONIMY-TO-ZERA.pl>

    Stało się to Wed, 24 Sep 2003 14:22:51 +0200, gdy "Hayan"
    <h...@p...fm> napisał:

    >jak wybrnac z tak zadanego pytania na rozmowie kwalifikacyjnej
    >...juz raz sie na tym wylozylem ...czekam na
    >konstruktywne odpowiedzi (praca PH w firmie produkcyjnej) pozdr. Hayan

    Pojawily się rozmaite "kreatywne" odpowiedzi, nastawione na to, jakby tu
    skołować pracodawcę.

    A może inaczej?

    "Co chcę robić za 5 lat" to nie jest wymysł domorosłych psychologów, to
    fundamentalne pytanie, na które każdy powinien sobie co jakiś czas
    odpowiedzieć. To na tyle długi okres czasu, że można sobie pomarzyć o
    własnym mieszkaniu, dzieciach czy żaglówce na karaibach. Nawet jeśli
    teraz jest nieciekawie, można zakładać, że za rok czy dwa będzie lepiej.
    Ważne, żeby myśleć jak nasze decyzje wpływają na to co będzie za parę
    lat.

    Stąd drugie pytanie: co stanie się za pięć lat, jeśli będę nadal robił
    to co robię. Porównanie tych dwóch odpowiedzi może być mocno szokujące,
    dlatego wiele osób nawet o tym nie myśli.

    Pracodawcy, wiadomo nie warto mówić całej prawdy ;) ale część się
    przyda. Czy naprawdę niektórzy myślą, że mają do czynienia z
    półidiotami, którzy przełkną każdą "poprawną politycznie" bzdurę?

    pzdr
    Robert

  • 19. Data: 2003-09-25 06:38:17
    Od: Dawid <d...@w...pl>

    No to ja bym Cie nie zatrudnil:) Zreszta podobno to jajbardziej oklepana
    odpowiedz na takie pytanie
    Dawid

  • 20. Data: 2003-09-25 07:35:31
    Od: "Misiek" <g...@s...nl>

    "Robert Drozd" <r...@y...iq.ANONIMY-TO-ZERA.pl> wrote in message
> [...]
    > teraz jest nieciekawie, można zakładać, że za rok czy dwa będzie lepiej.
    > Ważne, żeby myśleć jak nasze decyzje wpływają na to co będzie za parę

    Tak, pytanie 'co chce robic?' powinien kazdy sobie zadac przynajmniej
    raz w roku. Ale jest to na tyle osobista sprawa, ze przyszlemu pracodawcy
    nic do tego.

    > Stąd drugie pytanie: co stanie się za pięć lat, jeśli będę nadal robił
    > to co robię. Porównanie tych dwóch odpowiedzi może być mocno szokujące,
    > dlatego wiele osób nawet o tym nie myśli.

    Nie tyle moze byc, co musi byc! Marzenia zawsze musza odbiegac od
    rzeczywistosci, inaczej nie bylyby marzeniami. Na pytanie: 'co mysli
    pan osiagnac po uplywie 5 lat?', jestem w stanie w miare rozsadnie
    odpowiedziec. Na pytanie 'co chcialby pan robic za 5 lat?' moge
    sie tylko usmiechnac i podziekowac za rozmowe. To jest moja prywatna
    sprawa!

    > Pracodawcy, wiadomo nie warto mówić całej prawdy ;) ale część się
    > przyda. Czy naprawdę niektórzy myślą, że mają do czynienia z
    > półidiotami, którzy przełkną każdą "poprawną politycznie" bzdurę?

    O tak! Im wieksza sciema tym wieksze szanse. Twoje umiejetnosci i
    kompetencje sa tylko wstepem. Im lepiej umiesz sciemniac tym latwiej
    ci bedzie z nimi sie dogadac.

    Misiek