PracaGrupypl.praca.dyskusje › "co chciałby pan robic za 5 lat

  • 31. Data: 2003-09-26 07:25:46
    Temat: Re: "co chciałby pan robic za 5 lat
    Od: "Rafał Krawczyk" <r...@p...SPAM.NO.THANK.U.pl>

    Użytkownik "Misiek" <g...@s...nl> napisał w wiadomości
    news:bl028n$6kgfh$1@ID-206495.news.uni-berlin.de...
    > No ale jak stana sie realne do osiagniecia, to juz nie sa marzeniami
    > tylko planem do wykonania. A ja oprocz planu chce jednak miec
    > tez i marzenia ;-).
    Niektóre z nich zapewne pozostaną do końca tylko marzeniami :-)

    > :-) A ile masz lat doswiadczenia zawodowego?
    Niecałe 10 lat.

    > Szkoda, ze czlowiek dopiero po latach uswiadamia sobie, ze nie jest za
    bardzo wazne co umie i jakie
    > ma idealy, ale jednak to o czym wszyscy wiemy.
    Ja to nazywam rozterkami, chwilowym załamaniem, brakiem wiary w siebie. Gdy
    przejdzie, to jest dobrze nawet bardzo :-) Być może dlatego nie macham
    sipką, nie kopie rowów ... i nie oglądam się na kolegów jak to oni "pracują"
    mozolnie ćwicząc w ukryciu, a często nawet i na widoku, kanapki popijając
    piwem.

    > I nie mowie tu bynajmniej o Polsce, gdyz ja w Polsce nigdy nie pracowalem,
    a na zachodzie juz
    > kilkanascie lat.
    Pracując poza swoim krajem ma się inny punkt widzenia na pewne sprawy.

    > OK. Dobra sciema nigdy nie wyplynie, pod warunkiem ze sciemniasz od
    > poczatku i konsekwentnie. (I nie mow ze tego nie robisz, i czy na pytanie
    > w piatek po poludniu: 'czy zechcailby pan dokonczyc ten projekt?'
    > odpowiadasz
    > bez sciemy ;-)
    ;-)

    > Misiek