PracaGrupypl.praca.dyskusje › licencjat, jak zacząć, jak wybrać temat?

  • 1. Data: 2003-09-24 09:38:33
    Temat: licencjat, jak zacząć, jak wybrać temat?
    Od: "Marzena" <t...@W...onet.pl>

    Jestem na Psychologii Zarzadzania i mam pisać pracę. Nie mam pojęcia jaki
    temat będzie odpowiedni i jak się do tego zabrać. Poradźcie. Z góry dzięki

  • 2. Data: 2003-09-24 09:48:49
    Temat: Re: licencjat, jak zacząć, jak wybrać temat?
    Od: "Kamil" <b...@g...pl>

    Marzeno, zawsze sie dziwnie pytaniom o temat pracy licencjackiej albo
    magisterskiej.

    Ni spotkalas sie podczas swojej nauki z zagadnieniem, ktore Cie
    zainteresowalo i chcialabys je poglebic????????!!!!!!!!! Poglebic zreszta
    nie trzeba za bardzo, jesli nie chces, przeciez licencjat nie jest rozprawa
    habilitacyjna. A jesli juz Cie nic nie zainteresowalo ( w co watpie, bo
    psychologia zarzadzania jest wybitnie ciekawa), to moze spotkalas cos, czego
    sie wyjatkowo latwo nauczylas sie czegos nadzwyczaj szybko i zapamientaals
    chociaz piate przez dziesiate, a teraz dorzucisz troche bibliografii i
    bedziesz miec z glowy.....*

    ----------
    *Jesli zadne z powyzszych, to ja nie iem jak ty studiowalas i na jakiej
    uczelni, ale moim zdaniem licencjat sie nie nalezy......

  • 3. Data: 2003-09-24 09:57:24
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Kamil wrote:
    > Marzeno, zawsze sie dziwnie pytaniom o temat pracy licencjackiej albo
    > magisterskiej.

    eee gadanie. Ja wiedzialem, ze chce pisac "cos" z PRu, a pozniej doszlo, ze
    z bankowosci wirtualnej. No i tak zostalo ;) W zyciu nie myslalem, ze
    moglbym pisac o tym o czym teraz pisze... Tak samo ona moze interesowac sie
    psychologia zarzadzania i nie wiedziec o czym dokladnie chce dale pisac. U
    mnie byl przypadek dostalem wizytowke do rzecznka jednego z bankow. Zanim
    zabralem sie do pisania do niego - zmienil bank ;) No ale juz tak zostalo.

    P.S. Proponuje jakis przyszlosciowy sektor - zeby sie wstrzelic w cos, czego
    jeszcze nie ma na rynku.
    P.P.S. I tak na wiekszosci znanych mi prywatnych uczelni jest tak, ze
    promotor daje zakres tematow a "ofiara" musi na ten temat pisac. :)

  • 4. Data: 2003-09-24 10:01:03
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

    Marzena <t...@W...onet.pl> napisał(a):

    > Jestem na Psychologii Zarzadzania i mam pisać pracę. Nie mam pojęcia jaki
    > temat będzie odpowiedni i jak się do tego zabrać. Poradźcie. Z góry dzięki

    Idziesz do księgarni do działu zarządzania, patrzysz o czym jest najwięcej
    literatury i układasz temat. A jak dalej nic Ci się nie klaruje to poczekaj
    jeszcze trochę, popytaj innych, poradź się promotora itp.

    pzdr
    konlin

  • 5. Data: 2003-09-24 10:09:19
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Marzena" <t...@W...onet.pl> writes:

    > Jestem na Psychologii Zarzadzania i mam pisać pracę. Nie mam pojęcia jaki
    > temat będzie odpowiedni i jak się do tego zabrać. Poradźcie. Z góry dzięki

    a zadalas to pytanie swojemu promotorowi? i co on na to?

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net