PracaGrupypl.praca.dyskusje › Poszukuje się uczciwych, godnych zaufania

  • 1. Data: 2003-09-24 10:43:28
    Temat: Poszukuje się uczciwych, godnych zaufania
    Od: "Marian m...@o...pl" <m...@W...pl>

    ...współpracowników,którzy są zainteresowani wysokimi zarobkami w niepełnym
    wymiarze czasu pracy w komforcie własnego domu. To jest sprawdzona metoda
    uzyskiwania dochodów o niewielkim nakładzie czasu pracy i wysiłku.(kilka godzin
    dziennie).Wyslij do mnie e-mail podając w tytule listu:"Pracownik do obsługi
    e-mail" w wierszu tematu

  • 2. Data: 2003-09-24 10:52:19
    Temat: Re: Poszukuje się uczciwych, godnych zaufania
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    Marian m...@o...pl <m...@W...pl> napisał(a):

> [...]
    godzin
    > dziennie).Wyslij do mnie e-mail podając w tytule listu:"Pracownik do

    Czyżby pan E-Tranfer przeszedł reinkarnację ?

  • 3. Data: 2003-09-24 11:02:25
    Od: "Parasite" <m...@N...pl>

    albo Pan program_21 versja DEMO

  • 4. Data: 2003-09-24 11:17:38
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl>

    > Czyżby pan E-Tranfer przeszedł reinkarnację ?

    Pan e-transfer ostatnio walnal takie ogloszenie w gazeta.pl, ze przez
    godzine umieralam ze smiechu:))

    Aga

  • 5. Data: 2003-09-24 11:42:21
    Od: Rafti <r...@W...gazeta.pl>

    Dnia 2003-09-24 13:17, aga.p napisała :

    > Pan e-transfer ostatnio walnal takie ogloszenie w gazeta.pl, ze przez
    > godzine umieralam ze smiechu:))

    Można prosić o linka? :)

    Rafti
    usuń WYTNIJTO żeby otrzymać prawdziwy adres

  • 6. Data: 2003-09-24 12:02:23
    Od: "Gorgi" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Parasite" <m...@N...pl> napisał w wiadomości
    > albo Pan program_21 versja DEMO

    Apropo. Czy ktos moze mi powiedziec czy warto pakowac sie w ten system?
    Przeczytalem o tym w ogloszeniu i przyslano mi maila. Jak to czytam to brzmi
    jak marketingowy belkot. Malo konkretow.

    Jesli ktos mial z tym stycznosc to prosze o opinie.

  • 7. Data: 2003-09-24 12:05:57
    Od: "Gorgi" <g...@w...pl>

    Aha, dodam tylko ze nazywa sie to "Program 21" czy cos takiego... .

  • 8. Data: 2003-09-24 12:17:34
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl>

    > Można prosić o linka? :)

    Bardzo prosze:

    http://tinyurl.com/ohfn

    polecam zwlaszcza trzeci akapit:))

    Aga

  • 9. Data: 2003-09-24 12:21:11
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

    Gorgi <g...@w...pl> napisał(a):

    > Aha, dodam tylko ze nazywa sie to "Program 21" czy cos takiego... .

    Widzisz to ogłoszenie 21 razy w tygodniu.
    Po przeczytanie tego po raz 21 myślisz że może jednak coś w tym jest.
    Myślisz przez 21 sekund.
    Wysyłasz maila, po którym czekasz 21 minut na odpowiedź.
    Zaczynasz dostawać 21 maili dziennie.
    Ale Ty musisz wysłać 21 maili na każde 21 sekund "pracy".
    Po 2,1 dniach nudzi Ci się ta zabawa.
    Przez 21 kolejnych dniach próbujesz dostać zapłatę za swoją "pracę".
    Dostajesz x*21 ROTLFów (przy czym x może być równe 0 co pewnie wqrwia jeszcze
    bardziej.
    Przez 21 następnych dni nie możesz patrzeć w lustro.

    Tak to mniej więcej działa. Zapraszamy do zabawy, co drugi kupon wygrywa!

    pzdr
    konlin

  • 10. Data: 2003-09-24 12:22:12
    Od: "Parasite" <m...@N...pl>