PracaGrupypl.praca.dyskusje › Problem z wypłatą zaległych wynagrodzen !

  • 1. Data: 2003-09-24 14:06:36
    Temat: Problem z wypłatą zaległych wynagrodzen !
    Od: "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl>

    Hej,

    mam do Was prośbę. Moja sytuacja wygląda nastepująco, w marcu '03 bylem
    zatrudniony na podstawie umowy o dzieło. Płatnosc miala nastapic do ok. 15
    kwietnia, do dzis dzien nie widzialem nawet grosika z tej umowy.
    Co robic ?

    Dla ulatwienia: pracowalem tam w okresie czerwiec '02 - marzec '03 - kolejne
    umowy na kazdy miesiac.
    Pokojowe formy porozumienia zostaly juz raczej wyczerpane.

    MAd Hat
    ter

  • 2. Data: 2003-09-24 20:50:27
    Temat: Re: Problem z wypłatą zaległych wynagrodzen !
    Od: "Mario" <m...@g...tam>

    "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > zatrudniony na podstawie umowy o dzieło. Płatnosc miala nastapic do ok. 15
    > kwietnia, do dzis dzien nie widzialem nawet grosika z tej umowy.

    Sad pracy, sam przez to przeszedlem. Ale jak firma lipna to i po wyroku nie
    zaplaci, mi wisza kilkadziesiat tysiecy i nie mam szans odzyskac, taki kraj

    Mario

  • 3. Data: 2003-09-25 11:27:07
    Od: "olla" <i...@N...gazeta.pl>

    To ja dla pocieszenia moją historyjkę. Mnie, (a jest nas wielu) wiszą "tylko"
    kilkanaście tys. Po tym jak prośby, groźby i Inspekcja pracy nie pomogły, cos
    ruszyło kiedy rozpoczął działalność Krajowy Rejestr Długów i trochę ich
    przestraszył. To "coś" polegało na tym, że firma zgłosiła wniosek o
    rozpoczęcie postępowania układowego wobec swoich wierzycieli. Taaa... na
    pierwszej rozprawie stawili się wszyscy, oprócz dłużnika.
    Dodam tylko, że firma świetnie prosperuje, zatrudnia coraz to nowych naiwnych
    i zyski są...