PracaGrupypl.praca.dyskusje › "co chciałby pan robic za 5 lat

  • 1. Data: 2003-09-24 12:22:51
    Temat: "co chciałby pan robic za 5 lat
    Od: "Hayan" <h...@p...fm>

    jak wybrnac z tak zadanego pytania na rozmowie kwalifikacyjnej
    ...juz raz sie na tym wylozylem ...czekam na
    konstruktywne odpowiedzi (praca PH w firmie produkcyjnej) pozdr. Hayan

  • 2. Data: 2003-09-24 13:58:20
    Temat: Re: "co chciałby pan robic za 5 lat
    Od: "Jakub Berent" <j...@l...com.p1>

    > jak wybrnac z tak zadanego pytania na rozmowie kwalifikacyjnej
    > ...juz raz sie na tym wylozylem ...

    Wyłożyłeś się, to znaczy nie udzieliłeś odpowiedzi,
    czy prowadzący rozmowę okazał niezadowolenie z tego,
    co usłyszał?

    --
    Jakub Berent

  • 3. Data: 2003-09-24 14:03:54
    Od: "Karmakoma" <k...@g...pl>

    Użytkownik "Hayan" <h...@p...fm> napisał w wiadomości

    > jak wybrnac z tak zadanego pytania na rozmowie kwalifikacyjnej
    > ...juz raz sie na tym wylozylem ...czekam na
    > konstruktywne odpowiedzi (praca PH w firmie produkcyjnej) pozdr. Hayan

    moze oczekiwana odpowiedz to byc account managerem? awansowac o jeden
    stopien (oczekiwanie zbyt szybkiego awansu tez moze byc zle widziane..)

    pzdr.

    Karma.

  • 4. Data: 2003-09-24 14:08:13
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

    > Wyłożyłeś się, to znaczy nie udzieliłeś odpowiedzi,
    > czy prowadzący rozmowę okazał niezadowolenie z tego,
    > co usłyszał?

    Nie jestem fachowcem. Ale jak slysze takie ogolne pytania,
    to udzielam ogolnych odpowiedzi. Ja bym odpowiedzial,
    ze za 5 lat chcialbym lezec na Karaibach.

    Ale ja moge sie mylic. Niestety w wielu firmach pracuja
    domorosli psychologowie, ktorych doswiadczenie
    zawodowe opiera sie na przeczytanych kilku ksiazkach.

    Znam przypadek kiedy prowadzacy rozmowe zapytal
    "czy lubi pan grac w koszykowke". Odpowiedz byly "nie".
    "To bardzo niedobrze, bo to znaczy, ze nie sprawdza sie
    pan w zespole".

    To co ja sadze o tego typu pytaniach, to....
    ale tu sie nie bluzni. Ale moze ja sie nie znam, jestem
    inzynierem i zajmuje sie konkretnymi problemami
    a nie pier...

    pozdrowienia
    MarcinP

  • 5. Data: 2003-09-24 14:14:25
    Od: "przemo77" <p...@N...emiasto.com.pl>

> [...]
    > ...juz raz sie na tym wylozylem ...czekam na
    > konstruktywne odpowiedzi (praca PH w firmie produkcyjnej) pozdr. Hayan

    Ja udzielilem ostatnio odpowiedzi ze w zwiazku ze juz kiedys pracowalem jako
    kierownik dzialu chcialbym pracowac w przyszlosci na kierowniczym stanowisku
    i pracowac z calych sil dla dobra swojego i firmy, ktora powierzy mi takie
    stanowisko. Udalo sie i dostalem prace (firma posiadajaca siec duzych
    magazynow spozywczych).

  • 6. Data: 2003-09-24 14:18:52
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > i pracowac z calych sil dla dobra swojego i firmy, ktora powierzy mi takie
    > stanowisko. Udalo sie i dostalem prace (firma posiadajaca siec duzych

    Postaw sie w odwrotnej sytuacji. Ty pytasz ubiegajacego sie co chcialby
    robic za
    5 lat. Co chcesz uslyszec ?

    Gdybym uslyszal taka odpowiedz, dostalbym ataku smiechu.
    Ale ja juz pisalem, ja sie nie znam wiec nigdy bym takiego pytania nie
    zadal.

    MarcinP

  • 7. Data: 2003-09-24 14:25:24
    Od: "Hayan" <h...@p...fm>

    to drugie...po rozmowie uswiadomilem sobie swoj blad
    a chodzilo o to ze odpowiedzialem "za 5 lat chcialbym zajmowac wyzsze
    stanowisko w innej firmie niz ta do ktorej skladalem aplikacje ...chociaz
    powiazanej kapitalowo......znajomy wylecial z rozmowy gdy powiedzial swojemu
    potencjalnemu przelozonemu ze chcialby byc na jego miejscu .....

  • 8. Data: 2003-09-24 14:39:53
    Od: "przemo77" <p...@N...emiasto.com.pl>

    Użytkownik "MarcinP" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > jako
    > stanowisku
    >

    > Postaw sie w odwrotnej sytuacji. Ty pytasz ubiegajacego sie co chcialby
    > robic za
    > 5 lat. Co chcesz uslyszec ?

    A co mialem odpowiedziec - ze za 5 lat chce nadal pracowac jako robotnik i
    zarabiac 600 na reke? - nikt by w to nie uwierzyl, a z kolei odpowiedz ze za
    5 lat chce zyc na Karaibach jest po prostu sciemniarska i glupia. Zalezy tez
    z kim gadasz - kierownikowi nie mozesz tak powiedziec ale dyrektorowi jak
    najbardziej. Wbrew pozorom ta odpowiedz jest dobra, bo swiadczy o tobie ze
    jestes ambitny i dla dobrej posady zrobisz wszystko z kapowaniem na kolegow
    wlacznie - a takich dyrektorzy lubia. Zreszta prace dostalem, wiec to jest
    najlepszy dowod ze moja odpowiedz sie dyrektorowi spodobala.

  • 9. Data: 2003-09-24 14:41:41
    Od: "Misiek" <g...@s...nl>

    "MarcinP" <b...@p...onet.pl> wrote in message

    > Nie jestem fachowcem. Ale jak slysze takie ogolne pytania,
    > to udzielam ogolnych odpowiedzi. Ja bym odpowiedzial,
    > ze za 5 lat chcialbym lezec na Karaibach.

    O to, to :-), i jeszcze roj lasek w kolo...

> [...]
    > "czy lubi pan grac w koszykowke". Odpowiedz byly "nie".
    > "To bardzo niedobrze, bo to znaczy, ze nie sprawdza sie

    Wtedy wystarczy powiedziec, ze "to nie prawda bo bardzo
    lubie grac w siatkowke!" ;-). Tzn. ja bym pewnie odpowiedzial
    "no to dziekuje panu za rozmowe, nie bedziemy wiecej juz tracic
    czasu".

    Ja tez,

    Misiek

  • 10. Data: 2003-09-24 14:46:25
    Od: "Rafał Krawczyk" <r...@p...SPAM.NO.THANK.U.pl>

    Użytkownik "Karmakoma" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > awansowac o jeden
    > stopien (oczekiwanie zbyt szybkiego awansu tez moze byc zle widziane..)
    > Karma.

    oj nie zgodzę się z Tobą 5 lat i awans o jeden stopień, to trochę marna
    perspektywa na karierę w danej firmie.
    wracając do pytania, kiedyś dostałem podobne i odpowiedziałem: siedzieć na
    Pana miejscu. :-)

    --
    ::: Rafał Krawczyk
    ::: { RAFi v3 } - www.rafi.plenet.pl : "Scratch me" nowe w "PO GODZINACH"