PracaGrupypl.praca.dyskusje"co chciałby pan robic za 5 lat › Re: "co chciałby pan robic za 5 lat
    From: Robert Drozd <r...@y...iq.ANONIMY-TO-ZERA.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: "co chciałby pan robic za 5 lat
    Date: Wed, 24 Sep 2003 21:09:59 +0200
    Sender: r...@p...onet.pl@62.233.141.10

    Stało się to Wed, 24 Sep 2003 14:22:51 +0200, gdy "Hayan"
    <h...@p...fm> napisał:

    >jak wybrnac z tak zadanego pytania na rozmowie kwalifikacyjnej
    >...juz raz sie na tym wylozylem ...czekam na
    >konstruktywne odpowiedzi (praca PH w firmie produkcyjnej) pozdr. Hayan

    Pojawily się rozmaite "kreatywne" odpowiedzi, nastawione na to, jakby tu
    skołować pracodawcę.

    A może inaczej?

    "Co chcę robić za 5 lat" to nie jest wymysł domorosłych psychologów, to
    fundamentalne pytanie, na które każdy powinien sobie co jakiś czas
    odpowiedzieć. To na tyle długi okres czasu, że można sobie pomarzyć o
    własnym mieszkaniu, dzieciach czy żaglówce na karaibach. Nawet jeśli
    teraz jest nieciekawie, można zakładać, że za rok czy dwa będzie lepiej.
    Ważne, żeby myśleć jak nasze decyzje wpływają na to co będzie za parę
    lat.

    Stąd drugie pytanie: co stanie się za pięć lat, jeśli będę nadal robił
    to co robię. Porównanie tych dwóch odpowiedzi może być mocno szokujące,
    dlatego wiele osób nawet o tym nie myśli.

    Pracodawcy, wiadomo nie warto mówić całej prawdy ;) ale część się
    przyda. Czy naprawdę niektórzy myślą, że mają do czynienia z
    półidiotami, którzy przełkną każdą "poprawną politycznie" bzdurę?

    pzdr
    Robert