PracaGrupypl.praca.dyskusje › Prace magisterskie na zamówienie

  • 1. Data: 2003-09-24 08:06:38
    Temat: Prace magisterskie na zamówienie
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    W dzisiejszej Rzeczpospolitej

    Magister za dwa tysiące

    Czy to jest legalne? - opinie

    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_030924/p
    ublicystyka/publicystyka_
    a_11.html

  • 2. Data: 2003-09-24 09:29:58
    Temat: Re: Prace magisterskie na zamówienie
    Od: "vav wa fv" <v...@c...pl>

    Użytkownik " leszek" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:bkrjae$sro$1@inews.gazeta.pl...

    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_030924/p
    ublicystyka/publicystyka
    _
    > a_11.html

    eee, temat stary jak swiat

    demonizowanie

    poza tym wiekszosc tych serwisow pisze, ze nie mozna tego wykorzystac jako
    prace magisterska, lecz jest to tylko wzor - czyli ewentualnym poszkodowanym
    jest tylko biedny student

    cscq

  • 3. Data: 2003-09-24 09:40:00
    Od: "Kamil" <b...@g...pl>

    O ile dobrze wiem, to nie jest nielegalne - a co nie jest zabronione, jest
    dozwolone....

    Ewentualny zarzut jaki mozne postawic w niektorych przypadkach to plagiat,
    ale przeciez mozna zamowic prace napisana "nowatorsko" ;-) Podejrzewam,
    zreszta, ze plagiat jest czesciej popelniany przy samodzielnym pisaniu -
    wstawianiu opracowania kogos jako przemyslen wlasnych