PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca przez internet!!!

  • 1. Data: 2003-09-24 08:54:37
    Temat: Praca przez internet!!!
    Od: "Gorgi" <g...@w...pl>

    http://www.arystoteles.pl/partner.php?ref=m81uz64

  • 2. Data: 2003-09-24 18:08:31
    Temat: Re: Praca przez internet!!!
    Od: "veni VIDI vici" <s...@o...pl>

    Wyciąg z regulaminu PP

    "Zabrania się rekrutacji nowych Partnerów poprzez ogłaszanie Programu
    Partnerskiego w nie przeznaczonych do tego grupach dyskusyjnych oraz innymi
    metodami niezgodnymi z zasadami netykiety (etykiety internetowej), a także
    mogącymi zostać uznanymi za tzw. spam, czyli niechciane wiadomości. Nie
    wolno tez w ten sposób reklamowac książek."

    PZDR

    Quba

    www.vidi.biz.pl - czy już się zapisałeś na D A R M O W Y kurs?

  • 3. Data: 2003-09-24 19:26:18
    Od: "Gorgi" <g...@w...pl>

    Użytkownik "veni VIDI vici" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mogącymi zostać uznanymi za tzw. spam, czyli niechciane wiadomości. Nie
    > wolno tez w ten sposób reklamowac książek."

    sorry, nie wiedzialem. wogole z tym to widze ze jeden wielki niewypal :).
    dzis zaczalem i dzis skoncze.
    Pozdr.

  • 4. Data: 2003-09-24 19:29:05
    Od: "Gorgi" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Gorgi" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    Aha, tak wogole to myslalem ze ta grupa ma zwiazek z ofertami pracy, wiec
    wydawala mi sie do tego przeznaczona...

  • 5. Data: 2003-09-24 19:32:00
    Od: "veni VIDI vici" <s...@o...pl>

    > sorry, nie wiedzialem. wogole z tym to widze ze jeden wielki niewypal :).
    > dzis zaczalem i dzis skoncze.

    Nie zniechęcaj się tak szybko. nie ma nic złego w programach partnerskich.
    Warto jednak stosowac sie do netykiety no i regulaminu oczywiście.
    poczytaj o PP na www.programypartnerskie.info

    PZDr
    Quba
    www.vidi.biz.pl - czy już sie zapisałeś na D A R M O W Y kurs ?