PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zreformujmy ortografię.Dyslektycy łączcie się, bo mnie zaszczekają.

  • 261. Data: 2005-09-15 05:38:50
    Temat: Podwujnie, bo u bszmi tak samo jak ó.
    Od: "stokrotka" <o...@a...pl>

    > *Podwójnie*(od podwojony)
    (tekst w nowej ortografii)
    Ty nie wiesz o czym dyskutujemy.

    Podwujnie, bo u bszmi tak samo jak ó.

  • 262. Data: 2005-09-15 05:41:58
    Temat: Re: Zreformujmy ortografię.Dyslektycy łączcie się, bo mnie zaszczekają.
    Od: "stokrotka" <o...@a...pl>

    > A, jaką regułą się kierujesz, zaczynają większość zdań od dwóch wielkich
    > liter, a niektóre od jednej?
    Regułą opuźnienia na klawiatuże.
    Te dwie pierwsze litery to pszypadek, i nie mają nic wspulnego z reformą-
    uproszczeniem ortografii.

  • 263. Data: 2005-09-15 05:47:59
    Od: "stokrotka" <o...@a...pl>

    (tekst w nowej ortografii)

    > Ale dlaczgo nie???
    > Ja protestuję!!!
    > To dyskryminacja!!!
    Moja reforma tego nie zakłada.
    Jak hcesz takiej zmiany załuż swoją inicjatywę ustawodawczą.
    Nikt ci nie broni.
    Może nawet ją poprę ,gdy się zastanowię,
    ale na razie dążę do dopuszczenia używania u zamiast ó, h zamiast ch, i ż
    zamiast rz.

    > Gdybyś Ty nie pisała głupot, to ja nie musiałabym
    > ich robić! ;)))
    Brak argumentuw.

    > 'Inteligentnyh', czyli inteligentnych inaczej??? :))
    Postępowyh.

    > Przestań się już dziewczyno ośmieszać
    Martw się o siebie.

    > i jeszcze brać grupową denerwować.
    Kto nie hce nieh nie czyta.

    > Zajmij się czymś pożytecznym.
    To jest pożyteczne.

  • 264. Data: 2005-09-15 05:53:08
    Od: "stokrotka" <o...@a...pl>

    > Prośba: póki ta Twoja inicjatywa nie została prawnie
    > zalegalizowana...mogłabyś pisać jeszcze zgodnie z obecnie obowiązującymi
    > zasadami ortografii?

    Nie, bo jest to jedyna droga pszekonania ludzi, że tak jest prościej,
    że tekst wcale nieszokuje, że ludzie ten tekst rozumieją,
    a jedynie, i tylko w żadkih pszypadkah poprawia nastuj.

    Piszę tak od wczoraj i stwierdzam, że pisze się szybciej,
    i robi mniej błęduw. Dlaczego? Bo reforma zakłada 100letni okres pszejściowy,
    więc nawet jeśli pomylę się w jednym słowie na 4 to i tak będzie poprawnie.

  • 265. Data: 2005-09-15 05:56:19
    Temat: Re: Zreformujmy rz, ch i ó
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Wojciech Bańcer [15 Sep 2005 00:17:25 +0200]:

    > Nie widzisz co się dzieje? Ona mi chce imię popsuć! :(

    Nie daj sie, jestesmy z Toba! :]

    Kira

  • 266. Data: 2005-09-15 05:58:39
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: stokrotka [15 Sep 2005 07:47:59 +0200]:

    > Jak hcesz takiej zmiany załuż swoją inicjatywę ustawodawczą.

    Przeciez Ty idiotko jedna zadnej inicjatywy nie zalozylas. Ty sie
    tylko oficjalnie blaznisz na grupach newsowych. I mam nadzieje, ze
    jak stanie sie cud i ruszysz tylek zeby faktycznie jakis projekt
    stworzyc, to napiszesz go w nowej ortografii :) Przynajmniej bedzie
    pewnosc, ze wyladuje w smietniku...

    Kira (a teraz KF, moje oczy tego dluzej nie zniosa)

  • 267. Data: 2005-09-15 07:00:34
    Od: "stokrotka" <o...@a...pl>

    > Przeciez Ty idiotko ...
    Ja ci nie wymyślałam i nie wymyślam,
    ja używam argumentuw, też zacznij.

    > I mam nadzieje, ze
    > jak stanie sie cud i ruszysz tylek zeby faktycznie jakis projekt
    > stworzyc, to napiszesz go w nowej ortografii :)
    Oczywiście, że TAK.
    Napiszę w 2 wersjah: tradycyjnej i nowej.

  • 268. Data: 2005-09-15 07:21:23
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    stokrotka; <3...@n...onet.pl> :

    > Moja reforma tego nie zakłada.
    > Jak hcesz takiej zmiany załuż swoją inicjatywę ustawodawczą.

    Chciałbym tylko zauważyć, uprzejmie ma się rozumieć, że nową pisownią
    *załóż* powinno być *zausz* . ;)

    Flyer

  • 269. Data: 2005-09-15 07:28:22
    Od: "stokrotka" <o...@a...pl>

    (tekst w nowej notacji)
    > stokrotka;
    > ... załuż ...

    > Chciałbym tylko zauważyć, uprzejmie ma się rozumieć, że nową pisownią
    > *załóż* powinno być *zausz* . ;)

    Wiesz, mi obojętnie, ja się błęduw czepiać nie będę,
    ale według pierwotnego założenia tej reformy jednak "załuż" ,
    bo to ż/sz słyszane na końcu dla mnie nie pozostawia wątpliwości, że to jest ż.
    Jak bym była polonistką to na matuże, i w zeszycie, na pewno zaakceptowała bym
    oba zapisy,
    jednak w słowniku HYBA umieściła bym załuż (to już szczeguł do rozważenia) .

  • 270. Data: 2005-09-15 08:14:26
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    stokrotka; <3...@n...onet.pl> :

> [...]
    > oba zapisy,
    > jednak w słowniku HYBA umieściła bym załuż (to już szczeguł do rozważenia) .

    To mosze razem zrobimy ten suownik? Ja tesz uwaszam, sze tszeba zmienic
    polskom pisownie, bo to za trudne dla pszecientnego polaka. Zawsze
    miauem problem z poprawnym pisaniem i zawsze dostawauem za to po uszach-
    i zobacz na co mi pszyszlo - spszontam ulice. A jak nie bendziesz
    chciaua, szebym sie pszyuonczyu, to sam zrobiem odpowiedni projekt
    ustawy - muj projekt idzie jeszcze dalej, bo uwaszam, sze naleszauo by
    wykreslic z jenzyka polskiego wszelkie litery, kture nie istniejom w
    alfabecie uacinskim - informatycy mieli by o wiele mniej pracy, nie
    tszeba by lokalizowac naszych rozwionzan itd. No i oczywiscie
    zlikwidowaubym wielkie litery oprucz poczontkuw zdan - co ty na to?

    Flyer