PracaGrupypl.praca.dyskusje › obiecana premia, a rozwiązanie umowy o prac

  • 1. Data: 2005-09-07 19:53:59
    Temat: obiecana premia, a rozwiązanie umowy o prac
    Od: "d+" <d...@t...pl>

    mam zamiar jutro przedstawić wypowiedzenie umowy o pracę, jednak szef mi
    obiecał kilka miesięcy temu specjalną premię za wykonanie jednego projektu -
    projekt został ukończony, a klient jeszcze nie zapłacił. Co mogę z tym
    zrobić? czy mogę podpisać z szefem zobowiązanie, że wypłaci mi obiecaną
    premię? nie było to spisane na papierze gdy o tym rozmawialiśmy...

  • 2. Data: 2005-09-08 15:56:40
    Temat: Re: obiecana premia, a rozwiązanie umowy o prac
    Od: "Topino" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "d+" <d...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zrobić? czy mogę podpisać z szefem zobowiązanie, że wypłaci mi obiecaną
    > premię? nie było to spisane na papierze gdy o tym rozmawialiśmy...

    zapomnij o niej, wątpie MOCNO aby jeszcze Ci miał ochotę coś wypłacać , tym
    bardziej,że nie było tego na papierku.
    A na przyszłość lepiej miej podkładkę pod wszsytko.
    pzdr,

  • 3. Data: 2005-09-08 19:06:27
    Od: "d+" <d...@t...pl>

    Użytkownik "Topino" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > tym
    > bardziej,że nie było tego na papierku.
    > A na przyszłość lepiej miej podkładkę pod wszsytko.

    jednak okazało się inaczej. mimo, że współpraca układała się różnie, to
    otrzymałem potwierdzenie na piśmie, że w ciagu 14 dni od wpłaty za projekt,
    będę miał pieniądze na koncie. kwestia tylko taka, czy nie ukryje wpłaty.

  • 4. Data: 2005-09-10 22:34:59
    Od: "Cahir" <c...@t...op.pl>

    > będę miał pieniądze na koncie. kwestia tylko taka, czy nie ukryje wpłaty.

    Jeśli to większe pieniądze, a firma nie krzak, to raczej nie będzie
    ryzykował. W sądzie można zażądać kontroli rachunków.

    Cahir