PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zreformujmy ortografię.Dyslektycy łączcie się, bo mnie zaszczekają.

  • 341. Data: 2005-09-20 22:49:21
    Temat: Re: Jesteś za kastami ?
    Od: "Koziorozec" <k...@T...pl>

    Użytkownik "stokrotka" napisał w wiadomości

    > Podejrzewam, ze znam je lepiej niż ty.

    Żeby coś stwierdzać, trzeba mieć podstawy.
    Ty nie masz ich - nawet jeśli chodzi o ortografię :>
    A jak jesteś taka 'podejrzliwa', to należałoby się zastanowić
    co to za choroba i czy da się ją leczyć...

    > Akurat z wfu miałam na pułrocze dwuje.

    No chyba nie tylko z tego, ale... 'uderz w stół, a nożyce
    się odzezwą'... ;)))

    > A twoje na pewno , jako pierwsze słowo powiedziało:
    > "peneplenizacja"

    Słownik, który miałaś podany to zestaw słów dla Twoich
    dzieci na CAŁE życie, nie tylko na jego pierwszy rok...
    Przecież więcej im nie trzeba, prawda? Po co mają się
    męczyć biedactwa... Mamusia zrobi za nich wszystko.

    > Oby nie musiał do poważniejszyh,
    > oby pracując potrafiły się bawić.

    Twoje dzieci 'pracując' będą się bawić, a Ty będziesz
    zapier....., żeby miały co jeść i gdzie spać, a i jeszcze
    samochodu, domku, no i oczywiście nowego komputera
    będą się domagać.
    I tak, aż do Twojej śmierci...

    A tak w ogóle to:

    Pewnie Lepiej Olać Niż Komentować
    < PLONK >

    --
    Koziorozec

  • 342. Data: 2006-08-10 10:33:42
    Temat: Re: Zreformujmy ortografię.Dyslektycy łączcie się, bo mnie zaszczekają.
    Od: Andrzej Zbierzchowski <a...@o...pl>

    @nn napisał(a):
    [ciach!]
    Zastanowiłaś się kiedyś dlaczego niemi nie zajmują się konferansjerką?
    Albo śpiewem? Bo ja się właśnie zastanawiam i widze w tym jakąś potworną
    dyskryminację ;).

  • 343. Data: 2006-08-10 15:46:24
    Od: "@nn" <a...@b...pl>

    Andrzej Zbierzchowski wrote:
> [...]
    > Zastanowiłaś się kiedyś dlaczego niemi nie zajmują się konferansjerką?
    > Albo śpiewem? Bo ja się właśnie zastanawiam i widze w tym jakąś

    Wybacz, ale za cholerę nie wiem o czym do mnie rozmawiasz...
    Jak już wyciągasz wątki sprzed roku, to wypadałoby zacytować część, do
    której się odnosisz.
    Nie sądzisz?
    Ania
    --
    ******e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *******gg:1737648*******
    ***** www.madej.master.pl **************** http://skocz.pl/bmhh *****

  • 344. Data: 2006-08-11 09:08:58
    Temat: He He za ministra Giertycha ten pomysł ma szanse przejścia
    Od: "Diego" <e...@p...onet.pl>

    > Ja chcę prostej reformy ortografii:
    > Dopuśćmy pisanie "ó" zamiast "u",
    > i "h" zamiast "ch".
    >
    > Te dźwięki się dla większości Polaków nie różnią.
    > Uprośćmy życie dzieciom w szkole.
    >
    > 1. Dopuśćmy podwójną pisownię tych dźwięków.
    > 2. Zmieńmy elementarze, w miejscach dotyczących tych liter.
    > 3. Zlikwidujmy starą pisownię za 100 lat ( to dla dinozaurów)
    >

    > Wiadomość jest dpowiedzią na wątek "Plaga matołów":
    > http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.pra
    ca.dyskusje&tid=8060405

  • 345. Data: 2006-08-11 11:50:54
    Od: "gromax" <g...@N...interia.pl>

    najlepiej to cały wątek dotycz`acy tej pseudo-reformy wysłać do
    ministerstwa....
    chociaż zdaje się że za rozwój języka odpowiada rada języka polskiego, a nie
    ministerstwo.
    chociaż z czwórką może sie dziać wieeele różnego.

    selawi