PracaGrupypl.praca.dyskusje › Work&travel - na co zwrócić uwagę ??

  • 1. Data: 2005-09-07 20:59:50
    Temat: Work&travel - na co zwrócić uwagę ??
    Od: "Staff" <o...@t...ds.pwr.wroc.pl>

    Witam serdecznie !

    Być może wielu z Was korzystało z opcji work&travel - poradzcie na co
    zwrocic uwagę przy wyborze oferty ??

    pzdr.
    PJ

  • 2. Data: 2005-09-08 11:49:45
    Temat: Re: Work&travel - na co zwrócić uwagę ??
    Od: Jacek Wojaczyński <k...@p...adres.w.sigu.invalid>

    "Staff" <o...@t...ds.pwr.wroc.pl> wrote:

    > Być może wielu z Was korzystało z opcji work&travel - poradzcie na co
    > zwrocic uwagę przy wyborze oferty ??

    Tzn? A z czego możesz wybierać? Chodzi o miejsce docelowe czy o wybór firmy,
    która załatwia formalności w kraju?

    Pamiętam, że ja leciałem z W&T do parku Six Flags Great Adventure w New
    Jersey i sobie bardzo chwalę. Jak ktoś bardzo chciał to i dorobił
    nadgodzinami (ponoć teraz się to trochę zmieniło na gorsze). Domki mieliśmy
    zupełnie nowe, oczywiście z klimatyzacją (Amerykanie wszędzie lubią mieć
    klimę). Trochę fajnych ludzi się poznało. Trochę pozwiedzalo, trochę
    zarobiło. Warto jechać z fajną ekipą i potem nie ciułać każdego dolara (hehe,
    robiło tak wielu Rosjan, którzy z nami pracowali - dla nich dolary były
    normalnie bezcenne :)) tylko wypożyczyć brykę (przydaje się wypukła karta
    kredytowa) i pozwiedzać sobie. Ogólnie - polecam takie wyjazdy. Potem, jak
    już się nie jest studentem to nie jest tak łatwo wyjechać.

    Jacek Wojaczyński

    Mój adres: kocurek(%)post.pl - odpisując prywatnie zamień (%) na @.

  • 3. Data: 2005-09-10 14:14:44
    Od: "Robert" <T...@i...pl>

    Staff (news:dfnkbs$cju$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl)
    Napisał(a):
    > Witam serdecznie !
    > Być może wielu z Was korzystało z opcji work&travel - poradzcie na co
    > zwrocic uwagę przy wyborze oferty ??
    > pzdr.
    > PJ

    Na co? na nic. Lecisz, urywasz się na lotnisku i jedziesz gdzie chcesz,
    zgłaszasz dla opiekuna gdzie jesteś, dzwonisz do pracodawcy że masz w d***
    ich wodny park, zarabiasz kasę w normalnej restaracji, a nie jakimś
    kurorcie, gdzie pod koniec wakacji, lub gdy nie ma pogody nic nie
    zarobisz....