PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy to ma Waszym zdaniem sens ? (praca w TESCO)

  • 1. Data: 2005-09-08 12:04:12
    Temat: Czy to ma Waszym zdaniem sens ? (praca w TESCO)
    Od: "Kadx" <k...@b...pl>

    Witam,

    Otrzymałem propozycję pracy w TESCO w Anglii - ok. 200km od Londynu.
    Zaproponowano mi :

    7 GBP / godzinę [brutto]
    40-godzinny wymiar pracy.

    Mieszkanie : 90 GBP / tygodniowo - współdzielone z innymi lokatorami.

    Na początek musiałbym wpłacić na poczet podróży, kaucji za mieszkanie i
    ubezpieczeń ok. 2600 zł

    Czy waszym zdaniem ta propozycja ma w ogóle sens - w kontekście chęci
    zaoszczędzenia czegokolwiek ?
    Czy opłata za mieszkania - 360 GBP poza Londynem, to nie przesada?

    Propozycja wydaje mi się niezbyt korzystna, ale może się mylę.

    Dziękuję.