PracaGrupypl.praca.dyskusje › ADB w Zielonej Górze!

  • 1. Data: 2005-09-08 08:35:44
    Temat: ADB w Zielonej Górze!
    Od: "NIKO" <N...@Z...ONET.PL>

    Witam!
    Czy może ktoś pracuje w tej firmie? Czy wymagania na rozmowie
    kwalifikacyjnej są bardzo rygorystyczne?
    Czy komunikatywna znajomośc angielskiego(tzn. bez problemów ze zrozumieniem,
    małe z wysłowieniem ) dyskwalifikuje na starcie?
    Jakie zarobki na początku?
    Będę bardzo wdzięczny za pomoc. Z góry dzięki
    Pozdrawiam:
    SEBASTIAN

  • 2. Data: 2005-09-08 08:41:05
    Temat: Re: ADB w Zielonej Górze!
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: NIKO [Thu, 8 Sep 2005 10:35:44 +0200]:

    > Czy wymagania na rozmowie kwalifikacyjnej są bardzo rygorystyczne?

    Dosyc. Moga sobie na to pozwolic.

    > Czy komunikatywna znajomośc angielskiego(tzn. bez problemów ze
    > zrozumieniem, małe z wysłowieniem ) dyskwalifikuje na starcie?

    To jest srodowisko miedzynarodowe, raczej chca takich, ktorzy
    bezproblemowo sie dogaduja po angielsku. Aczkolwiek jesli sa to
    male problemy, to mozliwe ze po paru tygodniach znikna calkiem.

    Kira

  • 3. Data: 2005-09-08 08:51:25
    Od: Stachu <p...@p...onet.pl>

    NIKO napisał(a):
> [...]
    > małe z wysłowieniem ) dyskwalifikuje na starcie?
    > Jakie zarobki na początku?
    > Będę bardzo wdzięczny za pomoc. Z góry dzięki

    Witam,
    Nie pracuję tam, ale niedawno na uczelni u nas robili test
    kwalifikacyjny na praktyki. Moim zdaniem był trudny. Jeżeli Cię
    interesuje co tam było, już mówię - "goły" C (był test z C++ i Javy
    jeszcze, ale nie pisałem). Generalnie, zakręcone makrodefinicje,
    pokręcone funkcje, żonglerka wskaźnikami. Zadań dużo czasu mało. Test
    zrobiony tak, aby przeszli go ci, którzy rzeczywiście są nieźli i szybko
    myślą. A był to test dla kandydatów na praktykantów!

    Mam nadzieję, że coś Ci ta informacja dała.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 4. Data: 2005-09-08 08:52:03
    Od: "NIKO" <N...@Z...ONET.PL>

    Użytkownik "Kira" <c...@-...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > bezproblemowo sie dogaduja po angielsku. Aczkolwiek jesli sa to
    > male problemy, to mozliwe ze po paru tygodniach znikna calkiem.

    Witam!
    Czy może pracujesz w tej firmie?
    Czytałem że mają zwiększyć zatrudnienie o około 300 osób. Czy będzie jakaś
    większa rekrutacja,
    czy jak do tej pory indywidualne zgłoszenia?
    Pozdrawiam:
    SEBASTIAN

  • 5. Data: 2005-09-08 08:58:12
    Od: "Efendi" <f...@r...di>

    Użytkownik "NIKO" <N...@Z...ONET.PL> napisał :
> [...]
    > małe z wysłowieniem ) dyskwalifikuje na starcie?
    > Jakie zarobki na początku?
    > Będę bardzo wdzięczny za pomoc. Z góry dzięki

    Byłem na rozmowie kwalifikacyjnej 2 lata temu. I 3-ch kolegow z firmy
    rowniez. Na rozmowie rozwiazuje sie zadania testowe. Angielski jest
    testowany poprzez czytanie i tlumaczenie tekstu technicznego. Firma sama
    prowadzi kursy angielskiego wiec mozna nabrac plynnosci.
    O zarobki nie wypada pytac, przeciez to sa poufne dane...

  • 6. Data: 2005-09-08 09:16:09
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: NIKO [Thu, 8 Sep 2005 10:52:03 +0200]:

    > Czy może pracujesz w tej firmie?

    Nie, troche inne "zwiazki" z nimi mam ;)

    > Czytałem że mają zwiększyć zatrudnienie o około 300 osób.
    > Czy będzie jakaś większa rekrutacja, czy jak do tej pory
    > indywidualne zgłoszenia?

    A nie wiem, nie interesowalam sie jakos. Moge popytac.

    Kira

  • 7. Data: 2005-09-08 17:06:10
    Od: nbs <n...@g...pl>

    Stachu wrote:

> [...]
    > zrobiony tak, aby przeszli go ci, którzy rzeczywiście są nieźli i szybko
    > myślą. A był to test dla kandydatów na praktykantów!

    To pewnie ten sam test, ktory rozwiazywalem ~5 lat temu. Nie jest az
    taki trudny ale trzeba sobie w domu pocwiczyc rozne "wygibasy" w C bo
    pozniej nie bedzie czasu na myslenie. Podobnie jezyk angielski - tu,
    jesli ktos zdawal egzamin na (jakikolwiek) certyfikat jezykowy nie
    powinien miec problemu - podobna specyfika. Generalnie testy bardziej na
    rozwiazywanie testow niz faktyczna znajomosc tematu.

    Odczucia:
    Pare bardzo ciekawych osob i dobrych fachowcow. Niestety tez formalna,
    korporacyjna atmosfera, IMHO nieco na wyrost. Ogolnie polecam,
    development na dosc wysokim poziomie, wlasne produkty, warunki AFAIK
    nienajgorsze.

    \R.

  • 8. Data: 2005-09-08 18:28:53
    Od: "jaQbek" <n...@a...w.stopce>

    Efendi wyklepał w wiadomości <news:dfoufr$ri0$1@nemesis.news.tpi.pl> co
    następuje:

> [...]
    > prowadzi kursy angielskiego wiec mozna nabrac plynnosci.
    > O zarobki nie wypada pytac, przeciez to sa poufne dane...

    Ja byłem u nich na rozmowie jakieś 4 lata temu, zaraz po studiach. Zdawało
    mi się, że C znam, ale to co zobaczyłem to był kosmos ... Co do
    angielskiego - najpierw krótka rozmowa, potem omówienie jakiegoś
    technicznego artykułu (ale nie przetłumaczenie go !).
    Oferują możliwość podszlifowania języka angielskiego na kursach. Z drugiej
    jednak strony stosowali wówczas zadaniowy tryb pracy, tzn. siedzisz w
    robocie tak długo, aż zrobisz, a nie 8 godzin - tak że siedzenie od 8 do 22
    to nie było tam rzadkością. Ciekaw jestem jak jest obecnie.

    --
    jaqbek [monkey] poczta dot onet dot pl

  • 9. Data: 2005-09-08 19:57:34
    Od: "Mike" <a...@s...pl>

    to prawda, "goły C". Jeżeli kiedyś urzywałeś Visual C++ itp. to nie jesteś w
    temacie.
    Pod hasłem: 0001 1110 = 1E = 30 ?
    Języki....tak sobie.

    pozdrówki.........

  • 10. Data: 2005-09-09 07:09:23
    Od: "Efendi" <f...@r...di>

    Użytkownik "Stachu" <p...@p...onet.pl> napisał :
> [...]
    > zrobiony tak, aby przeszli go ci, którzy rzeczywiście są nieźli i szybko
    > myślą. A był to test dla kandydatów na praktykantów!

    Po wizytach kolegów (programistów) poszukałem w sieci postów o ADB i
    znalazłem nawet treści zadań, nie wiem, czy dziś jest to nadal dostępne.
    Przed chwilą szukałem w googlach i nie znalazłem. Znalazłem natomiast info,
    że tam pracuje się w trybie zadaniowym - aż się skończy, czyli do oporu, np.
    do 22-ej...