PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zreformujmy ortografię.Dyslektycy łączcie się, bo mnie zaszczekają.

  • 251. Data: 2005-09-14 19:17:40
    Temat: Re: Zreformujmy ortografię.Dyslektycy łączcie się, bo mnie zaszczekają.
    Od: "stokrotka" <o...@a...pl>

    > a tego to już nie zrozumiałem absolutnie. moze jestem zbyt ograniczony :)
    Dziś jest 14 września 2005, po godzinie 21,
    a twoje posty są datowane (np.): 13 września 2005 21:02:18

  • 252. Data: 2005-09-14 19:25:54
    Temat: Re: A teraz pszepraszaj i to w nowej notacji
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    14 Sep 2005 21:00:05 +0200, *stokrotka*
    <news:308b.0000000a.43287334@newsgate.onet.pl> napisał(a):

    > Za ten zwrot podwujnie

    *Podwójnie*(od podwojony)

    --
    Kaja

  • 253. Data: 2005-09-14 19:29:02
    Od: "gromax" <g...@N...interia.pl>

    > Dziś jest 14 września 2005, po godzinie 21,
    > a twoje posty są datowane (np.): 13 września 2005 21:02:18

    dzięki za zwrócenie uwagi.

    pozdrawiam
    gro

  • 254. Data: 2005-09-14 20:25:25
    Od: złoty <m...@o...TEGONIEMA.pl>

    Dnia 2005-09-14 16:45 , walcząc mozolnie z klawiaturą stokrotka w pocie
    czoła napisał/a:
    [ciach]

    > Bo anglicy nie umieją czytać : lierka po literce,
    > bo ih nikt tego nie nauczył,
    > bo w ih języku takie czytanie nie ma sensu,
    > bo w ih języku ma sens tylko zapamiętanie całego wyrazu.
    > NIe dopuśćmy by Polacy zostali takimi analfabetami.

    > Bez komentaża.

    > Czy oblanie kogoś na maturze za napisanie "żęsa" zamiast "rzęsa"
    > nie jest wykroczeniem narodu przeciw własnym dzieciom ?
    > Jaki to ma sens ?
    > Masz ih w du....?

    dżizes......jeszcze trochę poczytam takich tekstów...i sam zostanę
    analfabetą :) Prośba: póki ta Twoja inicjatywa nie została prawnie
    zalegalizowana...mogłabyś pisać jeszcze zgodnie z obecnie obowiązującymi
    zasadami ortografii?

    pzdr
    A.

  • 255. Data: 2005-09-14 21:23:30
    Od: KornelO <r...@p...com>

    Dnia 2005-09-14 17:22, spoglądając w dolinę, Użytkownik stokrotka napisał:

    > NIE nie powinno być.
    > MOja reforma ortografi nie zakłąda wymiany f i w , ani b i p.
    > Jak hcesz takiej zmiany załuż swoją inicjatywę ustawodawczą.
    > NIkt ci nie broni.
    > MOże nawet ją poprę ,gdy się zastanowię,
    > ale na razie dążę do dopuszczenia używania u zamiast ó, h zamiast ch, i ż
    > zamiast rz.
    >

    > ______Więc czytaj uważnie na drugi raz i PSZEPROŚ.
    > KOniecznie w nowej notacji._______________________

    A, jaką regułą się kierujesz, zaczynają większość zdań od dwóch wielkich liter, a
    niektóre od jednej?

    Kornel

  • 256. Data: 2005-09-14 21:25:19
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Liwiusz [Wed, 14 Sep 2005 17:44:28 +0200]:

    > A ja polecam <plonk> ;)

    Zdecydowanie. Ja jestem wzrokowiec, jeszcze mi sie ta jej
    szajba na moja wlasna ortografie rzuci...

    Kira

  • 257. Data: 2005-09-14 21:27:26
    Temat: Re: Zreformujmy rz, ch i ó
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Wojciech Bańcer [14 Sep 2005 19:39:38 +0200]:

    > Liberum veto! A co mi tam. ;)

    A Ty znow z ta interpunkcja???

    Kira [ ;) ]

  • 258. Data: 2005-09-14 22:17:25
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Kira napisał(a):

    > A Ty znow z ta interpunkcja???

    Nie widzisz co się dzieje? Ona mi chce imię popsuć! :(

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 259. Data: 2005-09-14 22:26:36
    Od: "gromax" <g...@N...interia.pl>

    > Nie widzisz co się dzieje? Ona mi chce imię popsuć! :(

    a może bardziej woli mówić do ciebie zdrobniale? wtedy masz problem z głowy
    ;)

  • 260. Data: 2005-09-15 03:20:15
    Od: "Koziorozec" <k...@T...pl>

    Użytkownik "stokrotka" napisał w wiadomości

    > NIe musiałeś.

    Po pierwsze: jestem kobietą ;))

    > Ta reforma nie zakłada zamiany f i w oraz b i p.
    > ani zamiany ż na sz.

    Ale dlaczgo nie???
    Ja protestuję!!!
    To dyskryminacja!!!

    > Gdybyś się mniej napracował, zrobił byś mniej błędów.

    Gdybyś Ty nie pisała głupot, to ja nie musiałabym
    ich robić! ;)))

    > Ta reforma jest dla inteligentnyh
    > a tu: nie dość że głupi to jeszcze pracowity.

    'Inteligentnyh', czyli inteligentnych inaczej??? :))

    Przestań się już dziewczyno ośmieszać i jeszcze
    brać grupową denerwować.
    Znajdź sobie pracę, bo to z nudów takie dyrdymały
    Ci się tworzą.
    Zajmij się czymś pożytecznym.

    --
    Koziorozec

    P.S.: Jedno jest pewne - jest z kogo ciągnąć 'łacha' ;)))