PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zreformujmy ortografię.Dyslektycy łączcie się, bo mnie zaszczekają.

  • 91. Data: 2005-09-08 19:27:21
    Temat: Re: Zreformujmy ortografię.Dyslektycy łączcie się, bo mnie zaszczekają.
    Od: "@nn" <ann@post>

    Użytkownik "stokrotka" <o...@a...pl> napisał w
    wiadomości news:1116.000018a1.43207ee4@newsgate.onet.pl...
    > Jestem przeciw,
    > W szkole, statystycznie, przeliczając na liczbę godzin spędzanych
    > przez dziecko
    > w szkole, jest bezpiecznie . (ilość wypadków w procentach).
    > Po za tym w dobrej szkole można się nuczyć wielu rzeczy ciekawych i
    > użytecznych.
    > Jednak ortografia nie zalicza się do użytecznych.

    Zapomniałaś dodać, że to 'w/g Ciebie' nie zalicza się do użytecznych.

    Ania
    --
    ~*~*~* Moje dziecki: http://tinyurl.com/bdgxw *~*~*~
    *~* Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *~*

  • 92. Data: 2005-09-08 19:30:41
    Od: "@nn" <ann@post>

    Użytkownik "stokrotka" <o...@a...pl> napisał w
    wiadomości news:1116.000018c9.43208a5e@newsgate.onet.pl...
    > A dlaczego wykreśliłeś częś o tym że najbardziej zainteresowane są
    > dzieci do 10
    > lat?
    Bo nie wszystkie są, mam 2 dzieci (11 i 8lat) zadne z nich nie ma
    problemów z ortografią, ale im się chce....
    Ania

  • 93. Data: 2005-09-08 19:51:12
    Od: "stokrotka" <o...@a...pl>

    > Bo nie wszystkie są, mam 2 dzieci (11 i 8lat) zadne z nich nie ma
    > problemów z ortografią, ale im się chce....
    Za 7 lat matura, czas szybko płynie,
    jak któreemuś się noga podwinie, nie będzie mieć pani wyrzutów sumienia ?

  • 94. Data: 2005-09-08 19:55:32
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: badzio [Thu, 08 Sep 2005 21:14:22 +0200]:

    > A to jest bardzo ciekawe.

    No, mnie tez ten temat wybitnie zainteresowal: zacinajacy sie
    od dlugosci watku serwer news, ktory w tym samym czasie jakos
    wytrzymuje znacznie dluzsze watki na ilustam-tysiacach innych
    grup newsowych :)

    Zdaje sie, ze stokrotka informatyk jest? ;) Panie, ratuj nas
    przed takimi informatykami... Ze ZU juz sobie sami poradzimy.

    Kira

  • 95. Data: 2005-09-08 19:59:10
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 08-09-2005 o 21:55:32 Kira <c...@-...pl> napisał:

> [...]
    > od dlugosci watku serwer news, ktory w tym samym czasie jakos
    > wytrzymuje znacznie dluzsze watki na ilustam-tysiacach innych

    nie ma w tym żadnej tajemnicy - po prostu strona z tym wątkiem na
    http://niusy.onet.pl jest coraz cięższa, wczytanie trwa dłużej, a
    przeglądarce coraz więcej czasu zajmuje jej renderowanie :)

  • 96. Data: 2005-09-08 20:01:32
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: stokrotka [8 Sep 2005 20:04:40 +0200]:

    > Wiele czynności tak, np liczenie.

    Ty, to moze matme tez wywalimy? Jak cos trzeba bedzie nie daj
    boze policzyc, to sie kompa odpali. W sumie taka plastyka tez
    zbedna, Painta mamy przeciez :) No a jakby sie tak porzadniej
    zastanowic, to po cholere komu w ogole lekcje w szkole, toz od
    jakiegos czasu Gugla mamy przeciez! A zeby dzieci bezpieczne
    byly, to sie im w tej szkole Shreka odpali czy cus... Bedzie
    im milo, latwo i przyjemnie.

    > Ortografia to jest NAWYK, często nielogiczny

    A wiesz, ze IQ to glownie umiejetnosc znalezienia logiki plus
    wyciagniecia wnioskow? Zdaje sie, ze wlasnie oblalas test (a
    nawet malpy jakiestam IQ maja... dziwne).

    Tak sie bowiem idiotycznie sklada, ze akurat pisownie mamy,
    mimo ze trudna, to jak najbardziej logiczna i zgodna z tym,
    co wydobywa sie z naszych gardel. Natomiast Twoja propozycja
    zignorowania naturalnego charakteru wymowy jest, wlasnie,
    totalnie nielogiczna.

    Kira

  • 97. Data: 2005-09-08 20:02:31
    Temat: Re: Zreformujmyortografię.Dyslektycy łą czcie c2nqLCAgYm8gICAgbW5pZXphc3pjemVrYWqxLgH
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Tomasz Płókarz [Thu, 08 Sep 2005 21:59:10 +0200]:

    > nie ma w tym żadnej tajemnicy - po prostu strona z tym wątkiem na
    > http://niusy.onet.pl jest coraz cięższa, wczytanie trwa dłużej, a
    > przeglądarce coraz więcej czasu zajmuje jej renderowanie :)

    Oj cichaj tam ;) Ja wiem co jej dolega, ale straszliwie bylam
    ciekawa jej interpretacji zjawiska :) Zepsules zabawke nooo...

    Kira

  • 98. Data: 2005-09-08 20:09:33
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: mhl999 [Thu, 8 Sep 2005 18:33:46 +0000 (UTC)]:

    > no to ja kurw* z probowki pewnie jestem albo z kosmosu :-D

    Zdaje sie, ze z tej samej planety co ja :)

    > czy ktos zna jakas porzadna sciane w kierunku ktorej moglbym sie
    > rozpedzic?

    Zapraszam do mnie, mam pare solidnych :)

    Kira

  • 99. Data: 2005-09-08 20:12:00
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl>

    W artykule <1...@n...onet.pl>
    stokrotka napisał(a):

    > serwer by nie wydolił przy tym zainteresowaniu tematem,
    > wzięłam to pod uwagę,
    > już raz za razem się zacina.

    Jakim jestes inforamtykiem, potwierdzqasz już po raz któryś z kolei.

    Normalnie na prhn poślę. ;)

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc dot pl

  • 100. Data: 2005-09-08 20:17:26
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:op.swsu4wemfrn0ri@donkichot Tomasz Płókarz
    <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.> pisze:

    > nie ma w tym żadnej tajemnicy - po prostu strona z tym wątkiem na
    > http://niusy.onet.pl jest coraz cięższa, wczytanie trwa dłużej, a
    > przeglądarce coraz więcej czasu zajmuje jej renderowanie :)
    Bo ona przez www trolluje. Inaczej pewnie nie umi.
    Dobrym czytnikiem byłoby OK.

    Jotte