PracaGrupypl.praca.dyskusjeGwiazdorskie kontrakty dziennikarzy telewizyjnych › Re: Gwiazdorskie kontrakty dziennikarzy telewizyjnych
  • Data: 2004-04-18 14:26:49
    Temat: Re: Gwiazdorskie kontrakty dziennikarzy telewizyjnych
    Od: "MC" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "libra" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:c5u15f$2u5$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > A to ciekawe, bo przecież większość sondaży oparta jest o procenty
    > i właśnie nimi chełpią się różne formacje polityczne (dziwne że większość
    > z nich nie przelicza spadającej masy wyborczej)

    W polityce jest stała liczba foteli do obsadzenia, więc masa nie ma tu nic
    do rzeczy. W reklamie przeciwnie - liczy sie na sztuki - każda para oczu i
    uszu i ewentualnie grubość portfela a nie procenty.

    > Zwróć uwagę że Durczok jest dziennikarzem zajmującym się polityką i
    > gospodarką.
    > Nie jest przykuty do wiadomości.

    Jesli zajmje sie gospodarką jak prawisz, tym jaśniejszy dla niego powinien
    być fakt przewartościowania własnej osoby.

    > To widzowie kreują gwiazdy. Z hydraulików (Kurt Nielsen), z "kucharzy"
    > pracujących na zmywaku w garkuchni niemieckiej (Klaudiusz Sevkovic), itp.

    Chyba nie. Ze strony widzów jest zapotrzebowanie, o namaszczeniu decyduje
    telewizja.

    > Rolą telewizji jest tylko i wyłącznie skasowanie za audiotele i sms-y a
    > później
    > wysłanie wybrańca narodu tu i ówdzie coby sfilmować ciekawy materiał.
    > Bo ludziom potrzeba chleba i igrzysk. I jeśli nie ma chleba...

    Nie wiem, czy telewizja powinna sie ograniczyć tylko do biernej obserwacji.
    Chociażby w swoim własnym interesie dziennikarze powinni promować wartości.
    Co prawda z głupoty będzie lepszy news, ale z mądrzejszymi żyje się lepiej.